Gå til innhold

2008 Alpinhvit 530xD M sport *A8L Kjøpt*

Share

Anbefalte innlegg

Hvordan Tuning er det du har i denne da, imponerende tall i såfall må jeg si. Men du skal slite med å holde den nevnte M550d bak deg altså, eller 750xd for den saks skyld :P Neida, det er absolutt imponerende ytelser og tall for en så stor bil, man skal absolutt ikke kimse av dieselbiler lengere og de som gjør det bør seriøst vurdere å utvide horisonten sin litt. En liten "pee on Audi" spøk håper jeg du tåler når du poster dette på ett BMW forum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel-power i trondheim som har jobbet med softwaren:-)

Det er selvsagt vanskelig å anslå eksakt effekt uten å ha vært på rulle..men den produserer jo 326 hk og 650nm originalt. diesel-power mente de hadde hentet ut ca 60/70 hk og ca 100/110 nm :-)

De fleste som ikke liker diesel har smilt ganske bredt etter en kjøretur i denne:-)

Nå må det nevnes at en ikke akkurat hører så mye diesel lyd med mindre man står forann bilen når den står på tomgang:-)

En pun eller to tåler jeg..godt å høre at du synes tallene er imponerende på tross av at de kommer ifra en audi:D

Saltkjelen: hahah rimelig grei forskjell i ytre dimmensjoner på denne og en a4:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du valgte å leste noen sider om den nye bilen min, før du tok deg tid til å mene at tråden burde stenges Torbfer :-)

Eg har alltid tatt meg tid til å lese i tråden din, men strengt tatt er dette et bmw forum. Kanskje eg skal lage en tråd om kia ceed pro gt..

Skal alle ha tråder her inne om andre merker enn bmw ? Lag deg en bruker på Vacn, eg er der så skal følge med deg der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...