Fredrik 90 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Hvordan Tuning er det du har i denne da, imponerende tall i såfall må jeg si. Men du skal slite med å holde den nevnte M550d bak deg altså, eller 750xd for den saks skyld Neida, det er absolutt imponerende ytelser og tall for en så stor bil, man skal absolutt ikke kimse av dieselbiler lengere og de som gjør det bør seriøst vurdere å utvide horisonten sin litt. En liten "pee on Audi" spøk håper jeg du tåler når du poster dette på ett BMW forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Fjern for all del ikke merkene. Da vil folk tro du kjører Audi A4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Diesel-power i trondheim som har jobbet med softwaren:-) Det er selvsagt vanskelig å anslå eksakt effekt uten å ha vært på rulle..men den produserer jo 326 hk og 650nm originalt. diesel-power mente de hadde hentet ut ca 60/70 hk og ca 100/110 nm De fleste som ikke liker diesel har smilt ganske bredt etter en kjøretur i denne:-) Nå må det nevnes at en ikke akkurat hører så mye diesel lyd med mindre man står forann bilen når den står på tomgang:-) En pun eller to tåler jeg..godt å høre at du synes tallene er imponerende på tross av at de kommer ifra en audi:D Saltkjelen: hahah rimelig grei forskjell i ytre dimmensjoner på denne og en a4:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Hei. Kan du gi mæ litt info om felgene du hadde på e61? innpress foran og bak,dekk dim. har samme bilen sjøl og kunne tenkt meg samme felger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Hei.Kan du gi mæ litt info om felgene du hadde på e61? innpress foran og bak,dekk dim. har samme bilen sjøl og kunne tenkt meg samme felger:-) Frode, nå må du slutte å bruke penger på bil:-) Nå går det kun i Emmaljunga:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 9x20 og 10x20. ET 40 forann og bak (om du vil ha det kant i kant kan jeg anbefale 0,5mm spacer bak og 10 mm forann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Tusen takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Dekk var forresten Falken Fk452..285x25x20 og 245x30x20! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Synes denne er Nice Kanskje jeg også skal lage meg egen tråd om mercene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 http://www.vacn.noDenne hører vell mer hjemme der?? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Morsomt at du valgte å leste noen sider om den nye bilen min, før du tok deg tid til å mene at tråden burde stenges Torbfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Morsomt at du valgte å leste noen sider om den nye bilen min, før du tok deg tid til å mene at tråden burde stenges Torbfer Eg har alltid tatt meg tid til å lese i tråden din, men strengt tatt er dette et bmw forum. Kanskje eg skal lage en tråd om kia ceed pro gt.. Skal alle ha tråder her inne om andre merker enn bmw ? Lag deg en bruker på Vacn, eg er der så skal følge med deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Når tråden blir så lang at det er flere sider her om A8en enn 530en så vil jeg mene det er på tide å stoppe og ta det videre på VACN, inntil videre så handler jo faktisk tråden om E61en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Tråden har vært svært brukbar for flere da jeg har fått spørsmål om toningen, hjul, senk osv på E61`n..lenge etter infoen om A8`n kom på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Du som skal kjøpe en blå M5 E39 i haugesund eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå