Gå til innhold

2008 Alpinhvit 530xD M sport *A8L Kjøpt*

Share

Anbefalte innlegg

ja bomma på den du...tenkte meg ikke om når jeg bestillte soting på mandag og senking på tirsdag...men ja, får ha ned rutene på kontrollen (har ikke sveiv ;-))

Her ser man godt hvor mye penere det er med tonede ruter helt fram

1nunnsn05jhws0p52w3b.jpg

n5wfmdwlr21im1iobd30.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin e61. :)

Antar det er solfilm bak også siden du har lagt såpass mørkt som 20% foran.

Men tviler på at de blir så begeistret på biltilsynet hvis de ser det, du får si fra hvordan det går. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bomma på den du...tenkte meg ikke om når jeg bestillte soting på mandag og senking på tirsdag...men ja, får ha ned rutene på kontrollen (har ikke sveiv ;-))

Her ser man godt hvor mye penere det er med tonede ruter helt fram

Ble pent dette ja.

Hvor fikk du rutene sotet/pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så ut som meget bra saker 8) Også jeg som trodde du hadde M5en ennå, der kan du se hvor godt jeg følger med :roll:

Synes forøvrig bilen ser veldig riktig ut slik du har den nå, E61 kler hvit utrolig bra. Jeg synes også det var stilig med de sorte emblemet bak, men dette passer kun på biler som enten er hvite, røde eller blå :) Lang og god utstyrsliste, jeg liker bare mer og mer denne fargen du har på skinnet og den står veldig bra til de sorte interiørlistene. Herlig med firehjulsdrift også, nå kan du vise Quattro gutta hvem som er best i lyskryssa om vinteren :P

Sorte nyrer ville jeg droppa dog, på "Chris Bangle" biler så blir sorte nyrer litt for "store" Særlig på avstand så vil det se litt rart ut, den er liksom for stor i "kjeften" Ser også du har byttet glødeplugger, på hvilken kilometerstand var dette? Byttet disse selv på 86 000 i min 08 325d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er en stund siden jeg hadde M5`n...

Takk for hyggelige ord :-) Muligens enig med det du sa om grillen..men skal prøve og se..blir det failure så bytter jeg bare tilbake til original grillen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått meg skikkelig kamera og kan endelig vise frem skikkelige eksteriør bilder av bilen!

Nå med BMW Performance grill i blank sort.

Håper dere liker det dere ser selv om jeg ikke er noen mesterfotograf!

UKOMPRIMERT(BEST KVALITET):

1015321_10153002181640440_1710496608_o.jpg

Komprimert kvalitet:

DSC00279_zpsdaac83b5.jpg

DSC00273_zpsa3bc0738.jpg

DSC00320_zps77897305.jpg

DSC00319_zps135d1824.jpg

DSC00315_zpsc68f1201.jpg

DSC00307_zps2be111bc.jpg

DSC00289_zps3c3dc65e.jpg

DSC00285_zps05855d94.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner virkelig og ligne noe! Faktisk så er det ikke mye det går ant og gjøre råere nå!

Vis jeg skal tenke høyt så har det kanskje vært tøft og ha på blank svart folie på taket iogmed at panoramaen er blank og opptar nesten hele taket?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...