PenguiN- Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Takk for det Når blank sort grill er montert er det faktisk ikke mer å gjøre med bilen Kanskje den "standard" leppen i bilens farge alle har.. ? ("hamann" replica) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Modig som soter ruter framme FØR du skal til BT på godkjenning av ting. Sveive ned ruter før du ska inn til di da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 ja bomma på den du...tenkte meg ikke om når jeg bestillte soting på mandag og senking på tirsdag...men ja, får ha ned rutene på kontrollen (har ikke sveiv ) Her ser man godt hvor mye penere det er med tonede ruter helt fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Meget fin e61. Antar det er solfilm bak også siden du har lagt såpass mørkt som 20% foran. Men tviler på at de blir så begeistret på biltilsynet hvis de ser det, du får si fra hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Du antar det er solfilm bak? Ser du ikke bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Mente istedetfor orginalt mørke ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Det er solfilm på på rutene bak ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 ja bomma på den du...tenkte meg ikke om når jeg bestillte soting på mandag og senking på tirsdag...men ja, får ha ned rutene på kontrollen (har ikke sveiv )Her ser man godt hvor mye penere det er med tonede ruter helt fram Ble pent dette ja. Hvor fikk du rutene sotet/pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Takk for det Steinspruten bilglass! 1700,- for 2 ruter (rutene bak B stolpen ble sotet i tyskland så vet ikke pris) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Dette så ut som meget bra saker Også jeg som trodde du hadde M5en ennå, der kan du se hvor godt jeg følger med Synes forøvrig bilen ser veldig riktig ut slik du har den nå, E61 kler hvit utrolig bra. Jeg synes også det var stilig med de sorte emblemet bak, men dette passer kun på biler som enten er hvite, røde eller blå Lang og god utstyrsliste, jeg liker bare mer og mer denne fargen du har på skinnet og den står veldig bra til de sorte interiørlistene. Herlig med firehjulsdrift også, nå kan du vise Quattro gutta hvem som er best i lyskryssa om vinteren Sorte nyrer ville jeg droppa dog, på "Chris Bangle" biler så blir sorte nyrer litt for "store" Særlig på avstand så vil det se litt rart ut, den er liksom for stor i "kjeften" Ser også du har byttet glødeplugger, på hvilken kilometerstand var dette? Byttet disse selv på 86 000 i min 08 325d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Hehe, det er en stund siden jeg hadde M5`n... Takk for hyggelige ord Muligens enig med det du sa om grillen..men skal prøve og se..blir det failure så bytter jeg bare tilbake til original grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Da har jeg fått meg skikkelig kamera og kan endelig vise frem skikkelige eksteriør bilder av bilen! Nå med BMW Performance grill i blank sort. Håper dere liker det dere ser selv om jeg ikke er noen mesterfotograf! UKOMPRIMERT(BEST KVALITET): Komprimert kvalitet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Flott bil! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Takker for det du:-) den er vel helt "ferdig" nå Noen som har tips til forbedringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Dette begynner virkelig og ligne noe! Faktisk så er det ikke mye det går ant og gjøre råere nå! Vis jeg skal tenke høyt så har det kanskje vært tøft og ha på blank svart folie på taket iogmed at panoramaen er blank og opptar nesten hele taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå