PenguiN- Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Hehe slagskip får håpe jeg unngår slagside; p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Verdig arvtaker. Gratulerer med flott skute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Takk for det hansee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Vurderer å bestille; http://ocarbon.com/products/audi/a8/d3 http://www.ebay.com/itm/20-MRR-HR3-Whee ... 8e&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Denne tråden må vel stenges. Ikke audi forum;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Hehe.. Jeg hadde ett opel motor spørsmål en gang og tråden bøe stengt før jeg fikk lest første svaret;-) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Audi er ikke Opel. Leser gjerne mer om denne bilen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 FrodeRS, Disse er til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Flott bil, riktig flott bil Audi kan i motsetning til Mercedes (S klasse W221) lage virkelig staselige og elegante biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Mmmh. Bmw er riktig så sporty, men når det gjelder eleganse så er det Audi som troner. Jeg har alltid hatt lyst på en c5 rs6. De er både elegante, sporty og råe på en gang. I motsetning til E39 som er en folkelig sporty sedan. Skulle ønske M5 kom som touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 ^E61 og E34? Ble solgt en godkjent ombygd E39 M5 her også nettopp. Bare synd E39 touring ikke ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Det som er værst å tro er jo at denne A8en kom alt i 2003, dette er et 10 år gammelt design og ser likevel ut som en bil som kunne vært nylansert i går Audi kan eleganse, nesten til det kjedelige på noen modeller og BMW kan det sporty Mercedes er taxi og atter taxi selv om de kommer seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Etter min mening så er iallefall A8 4E en langt penere bil enn konkurrenten 7 serie E65 ifra samme era Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Det meste er penere enn E65! Hehehe. Bortsett fra den kinesiske knock off E65en. Den er faktisk styggere. Edit: Det var ikke ment som at din er stygg btw. A8 har flott design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå