Reef89 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Flott bil ja blir nok bra med planene og hvite lys foran er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Hvite lys har jeg. tror det blir tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Vet ikke om jeg har lyst til å foliere alikevel jeg altså, den ble ganske fin etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 4 nye nabenabdecknung er kjøpt og felgene skal lakkeres... men hvilken farge? Vanlig sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 6-seriefelger det der? De er tøffe! Kjør på med noe grått/nogaro silver sikkert og tøft! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Litt mørkere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Ja, er litt mørkere uten at det blir for svart så det ødelegger formene på felgene kan evt gå for antrazit farge på felgene, det skal jeg på mine felger Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Er det noe tøft med sølv bil da? Har for meg at felgene forsvinner liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 På sølv bil hadde de felgene der kledd gunmetal farge..Litt oppbrukt men fett som faen for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Hva med shadow chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Det er fett med gunmetall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Jeg må ha spacere forran. Men frank kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Gratulerer med ny bil, kjexx. Når det gjelder felgene du har kjøpt kan du selge dem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Hehe takk for det Saltkjelen. Er litt i tvil om jeg skal selge de. Om jeg får tak i spacere så vil de passe som hånd i hanske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Hva er innpresset? og hva skal du ha for de evt? originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå