Gå til innhold

96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)


BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, bimmerfun skrev:

Perfekt! Ser utrolig bra ut!

Er blitt 100% nå,  kan vel ikke oppgradere mer? :)

Takker! 

Tja..en finner alltids noe, hehe!

Holder på med en flip til vingen og, ikke noe stort, men ala de gurney flapene du fikk til desse, min blir da kun på øverste del da :)

ic1tw8.jpg

Så var jeg og tok noen bilder isted!

FB_IMG_1473500896038.jpgFB_IMG_1473500890578.jpgFB_IMG_1473500884791.jpgFB_IMG_1473500878272.jpgFB_IMG_1473499808347.jpg

Bildene er hentet ned fra facebook nå da, så kvaliteten er muligens litt redusert :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der! Små ting som gjør det lille ekstra :)

den Rieger leppa, har du lagt klarlakk el noe sånt på den? Har akkurat samme leppe selv å den har blitt mersom lysegrå på bare noen måneder etter at sola har lyst på den :/ min er ikke lakket eller behandlet med noe for å beslytte mot sollys, tenkte bare å si ifra om du ikke har tenkt noe på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Robin94 skrev:

Ble bra det der! Små ting som gjør det lille ekstra :)

den Rieger leppa, har du lagt klarlakk el noe sånt på den? Har akkurat samme leppe selv å den har blitt mersom lysegrå på bare noen måneder etter at sola har lyst på den :/ min er ikke lakket eller behandlet med noe for å beslytte mot sollys, tenkte bare å si ifra om du ikke har tenkt noe på det :) 

Absolutt! Tror kansje bilen og kommer til å sige litt ned fremme med tiden, er kjørt under 200km med det nye understellet :)

Nei, men min og var litt lysere, men så smurte jeg den med autoglym sin bumper/trim gel, fikk frem endel sorthet i den da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, RF91 skrev:

Klask litt lakk på leppa sånn at du slepp å smøra den med bumper shine annakvar veke :P

Hehe, får se litt ann hvordan den holder seg, hadde håpt jeg skulle slippe å lakkere den, da det kansje blir fargeforsjell på fangerleppen og rieger-leppen :s 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BjornarHS changed the title to 96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...