Gå til innhold

Bilen har klikka !!!!

JVJ994
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen var i verksted for å bytte olje, bmw anbefaler castrol men de brukte amobil, kan det være grunnen til at turtallet er nesten på 3000rpm på 80km/t, kan det være for lite olje????? og at den bruker jævlig mye bensin. Og at når bilen står stille så går turtallet opp og ned, og at den nesten kveles vêr gang turtallet er nede ved null nesten. Og at den lager en rar lyd når den er i høy fart som om en rør har sprekket eller noe, leste litt om at det er luftmengdemåler og lambda greier.

BMW E46 318ci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er manuel, vedder på at verkstedet har gjort noe, så litt i motor rommet og de hadde fjernet 5 skruer på en lokk og at den hakker når jeg gasser i høy fart.... Er det normalt at turtallet er på 3500-4000 når jeg kjører 100km/t, og at de driver å roter i bagasjen når de skal bare bytte olje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er manuel, vedder på at verkstedet har gjort noe, så litt i motor rommet og de hadde fjernet 5 skruer på en lokk og at den hakker når jeg gasser i høy fart.... Er det normalt at turtallet er på 3500-4000 når jeg kjører 100km/t, og at de driver å roter i bagasjen når de skal bare bytte olje

Kan du nevne hva dem kan ha gjort for å forandre turtallet i 100 km/t?

5 skruer på et lokk, og lokket er til?

Du hadde den kun på verksted for oljeskift?

Isåfall har dem vel lite i bagasjen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...