Kny Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Jeg er klar!! Spent på å komme meg på ferja Horten - Moss men, lite gira på å kjøre hele veien rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Det er da ikke så langt 3 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Klar for tur jeg også så lenge bilen er i mitt eie enda Horten/Moss ferja ER skummel!! Men bare å luske seg inn i lastebil vente feltet, da slipper man som regel å kjøre ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Jeg er in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Jeg får komme i "stanca" lexi jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Lexus er jo kult det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Noen ifra Møre og Romsdal området som skal? Vi kjører noen biler ifra Molde. 2x Volkswagen og en Ford foreløbig men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Gleder meg til dette her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Har laget meg liste på treff allerede jeg Får vel prøve å få med meg dette også da bare få orden på litt foringer osv først, så blir det god stemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Knallbra gutter! Vi skal gjøre vårt ytterste for at det blir et bra treff med god stemning og forhåpentligvis en god porsjon fete biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Jeg satser også på å ta turen fra Stavanger! Men tviler på det blir noen utstilling, da bilen ikke ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Kanskje jeg skal ta turen med den nye E92'en Bilen er ikke akkuratt lav til den tid, men traff jo mye flotte folk på Royal Fitment-treffet så det kan jo ikke bli annet enn gøy uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Det synes jeg du skal, Frode! Btw har du tråd om den noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Ser ut til at meg og Thomase91 tar turen! Har ikke laget tråd enda, siden bilen kommer til Norge i uken som kommer nå. Får vente til den tid Hvor er det greit å overnatte der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Godt mulig jeg også tar turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå