Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha.

Tror det er ganske dødfødt å finne noe som skiller seg litt ut. Er ikke akkurat mangel på BMWer eller E46er. Fargekomboer er vel det folk tyr til om dagen.

Men føl dere fri til å poste bilder og tips :) Lurer på å ta det sammen med nye bremseskivene og CSL bakluken, over helgen. Om jeg finner noen, så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at det som skiller seg litt ut er originale, gjerne litt "uvanlige" BMW-felger. Kanskje ikke det mest spennende i utgangspunktet, men med rett stuck på resten så kan det ofte bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at det som skiller seg litt ut er originale, gjerne litt "uvanlige" BMW-felger. Kanskje ikke det mest spennende i utgangspunktet, men med rett stuck på resten så kan det ofte bli bra.

Må si meg enig med det. Derfor eg skaffa meg Style 95. Er endel orginale felger fra andre serier som kan bli kule på E46, hadde flere orginalfelger jeg vurderte når jeg var på jakt etter Style 95ene. Jeg fant noe nytt å spennende, derfor Style 95ene mine skal bort :P

Endret av Stawky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte style 260, men de kom kun til E90 og hadde alt for lavt innpress.

Jeg tror muligens jeg har en vinner nå! Etter timesvis med leting og blodsprengte øyne :P

De koster 3,5K pr felg, så ender på 14K+frakt Det skal jeg klare sammen med bremser og CSL luken.

Heter ZP,07. Men er ikke sikker på om jeg vil ha de i sølv, eller matt gunmetal (se begge under) De kom også i sort, og sort med polert fremside, men de to fristet ikke.

post-49688-0-04815700-1427918217_thumb.j

Disse er 8,5x19" og 9,5x19 ET35 og ET38. Midt i blinken mao :) 72,6mm senter og 5x120 boltsirkel.

post-49688-0-29155600-1427918239_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par kule. Noen kan kansje bli litt for aggressive. Så kommer man jo til problemet med å få tak i noen av de også... Tok sin tid før jeg fant Style 95ene mine.
Style 124 fra E60 er syns jeg er døsdkule på E46 Coupe. De er kun 8x18" ET 20 fremme og 9x18 ET 32 bak, men det funker ^^

Style 132 fra E53 X5 er også råtøffe. Disse er samme specs untatt ET som Style 95, altså 9" fremme og 10" bak. ET er 48 fremme og 45 bak, så disse trenger spacers ^^
Style 166 fra E60 M5. Orginale av disse på E46 er til og dø for, disse sto hakket over Style 95 når jeg leita i fjord. 8,5x19 ET12  fremme og 9,5x19" ET 28 bak.
Style 172 fra E60. Veldig rå på E46 disse også synest jeg. 8,5x19 ET18 fremme og 9,5x19" ET 32 bak.

Style 197 fra E90. Disse er også dødsrå på E46, men har vist seg å være et helvete og få tak i... Prøvde å leite frem noen til en kompis, men kom aldri i mål... 8x18 ET34 fremme, 8,5x18" ET37 bak.
Style 220 fra E90 M3. Råe felger, nuff said. 8.5x19" ET 29 fremme og 9.5x19" ET 23 bak.
Style 225 fra E90. Clean å fine felger, men kansje litt kjedeligge i lengden. 8x19" ET 37 fremme og 9x19" ET 39 bak.

De ZP07ene var kule! Tror de hadde vert rå på din i sølv jeg :)

Endret av Stawky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zp07 var faktisk knallkule, men jeg føler du må ha sølv der for å få fram den litt "kantete" looken på de. 

Gunmetal ble litt feil farge på disse, så ikke likke kraftige ut.

Ellers er jeg veldig enig med Stawky sin liste, mye gromt der!

Ligger noen 19" style 132 på finn nå. Faktisk 2-3 sett til en overkommelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zp07 var faktisk knallkule, men jeg føler du må ha sølv der for å få fram den litt "kantete" looken på de. 

Gunmetal ble litt feil farge på disse, så ikke likke kraftige ut.

Ellers er jeg veldig enig med Stawky sin liste, mye gromt der!

Ligger noen 19" style 132 på finn nå. Faktisk 2-3 sett til en overkommelig pris.

så du på bildene av de? kantkjørte alle mann :P da syns jeg ikke de er verdt 8500 kr oO

syns personelige style 63 er tøffe på e46! :D

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ut som framfelgene er concave i de hele tatt? syns det ser litt rart ut når det er så merkbar concave effekt bak, men så lite foran, mulig det berre er meg men :P Fått bakfelgene framme og så hadde jo det vore knall

du har et poeng egentlig, er sånn med de fleste concav felgene så lengst det ikke er skikkelig bredde på felgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er litt mindre konkave foran, ja! Men liker når det bygger seg opp mot assen. Det er jo smakssak, så klart :)

Her er et bilde som viser fremfelgen litt bedre:

post-49688-0-43610400-1427962749_thumb.j

Disse kommer også med TUV papirer, og det er vel greit å ha liggende i hanskerommet :P

Bestiller alt i neste uke, tenkte jeg.

Takker for hjelp og ærlige meninger. Jeg tror jeg vil bli 10 ganger mer fornøyd med disse, enn mørke CSL reps, som jeg sikkert hadde bestilt, om vi ikke hadde tatt denne diskuskjonen. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...