Thundercoil Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 Nylakkerte deler er hentet, panser montert og CSL luken ble samtidig levert til lakk. Fangeren gadd jeg ikke montere i dag, men monterte splittere på den. Forskjermene trenger litt finjustering (litt mer spacing og en vennlig dytt), ellers er alt vel og bra Fikk også tatt en tur i nye M3en til MFjeld i dag, så det var jo veldig kjekt. M|Fjeld og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 se der ja! gleder meg til å se med fangeren på ^^du fikk sitte på tur ja! det regner jeg med var noe utenom det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Hyggelig å hilse på deg, og bilen din er snasen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Takk det samme, du! Tror min far var glad for at jeg mekket hjemme hos ham i går. Haha. Siden du kom innom og han fikk sitte på. Han har vært BMW mann i alle år, men kun hatt Audi de siste 6-7+ årene. Kjekt med en påminner Han har endelig begynt å vurdere 4-serie også, og ikke bare A5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Gleder meg til jeg får CSL luken fra lakk, og felgene kommer ca neste uke M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Ble bra! Hyl ut om du noen gang skulle tenke på å selge varrstoenhjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 kenneth de er bare 9,5 foran og bak så kjøp deg heller nye! trur de hadde sotte som et skudd på m3´n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Takker folkens Her er noen flere, fra i dag: Her ser man tydelig hvor mye fargen endrer seg i solen, bare når man går rundt bilen. BjornarHS, hermanoo90 og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Digger den nye fronten Men kansje litt høy femme ?Nå mangler bare og erstatte Mikke mus ørene ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Lekkert!! synst og den var litt høy, men absolutt godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Er M-sport med senkeskåler. En smule høy, men det blir ikke endret lei av lave og stive biler, så vil heller ha den slik den er ment. Selv om lavere bil, gir finere bilder. Hehe. Synes hvert fall den er veldig god å kjøre nå. Understellet er jo helt nytt. Kjørt på det i et par måneder. Men m-sporten som var på, før coilover-perioden var veldig pudding. Men det var jo gammelt og oppbrukt M3 speil ble nesten bestilt, men prioriterte CSL luken. Men det kommer plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Looks good as always.. Ble sinnsykt bra, og blir nok enda råere med skikkelig CSL-luke. Samt nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Ser på ass shoten at den har smale dekk Ser litt styltete ut. Haha. Jeg er hvert fall veldig fornøyd nå Merker hvert fall at mange som kommer i mot, snur seg og kikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå