Gå til innhold

Diy: "us-Blinklys", Deaktivering Av Pæresjekk Og Lås-Kvitt.


Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Fungerer dette med "US-blink" på E61 også ?

Du kan vertfall ikke bruke bmw scanner 1.4.0, den funker ikke på e61.

Eventuelt bmw scanner 2.01, men med ncs expert burde det være mulig, om denne funksjonen eksisterer. Det kan jeg desverre ikke svare på da jeg ikke eier noen e61 til og sjekke på. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sliter med at det ikke funker på win7 64-bit! står også hvis du søker rundt litt på nettet at det må noen tilpasninger og justeringer på pc'n for å få det til, men jeg skjønner ingen av guidene på det x)

Er det noen som har en løsning på dette og kan gi meg en guide på norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk endelig scanneren til å funke med pc!

Dukket selvsagt opp flere problemer på veien... Det eneste jeg skulle gjøre var å fjerne pæresjekk på parklysa pga angeleyes og aktivere DRL-US slik at blinklysa lyste svakt hele tiden. Dette ble gjort, men grøftelysa vil ikke så slå seg på igjen?

Det lyser grønt i dashbordet når jeg trykker på knappen, slik det alltid har gjort.

Hva kommer dette av?

Har selvsagt vært inne med scanneren på nytt og satt alt tilbake slik det var, men til ingen hjelp...

Noen tips? Jævlig irriterende siden jeg fikk LED-pærene til grøftelysa i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket at pærene faktisk funker etter du har kodet?

Yes, I have! :)

Sjekka sikringer, og disse var hele... Men det kommer ikke strøm fram, virker som knappen ikke "funker" lengre

Jævla tilfeldig at dette skjedde akkurat i det øyeblikket jeg koda om, da han som var med meg sa de virka når jeg parkerte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Heisann,

 

Noen som har erfaring med E46 Facelift med US blinkers og Ringer?

 

Eg får ikke opp samme funksjon som i denne guiden. Prøvde meg litt forsiktig, men uten hell.

(ja eg veit eg kan nappe ut parklyspæra, men eg stjeler strøm fra parklysledningen til ringene)

 

Dette er bilde eg har: http://i837.photobucket.com/albums/zz298/kjartand/bmwscanner_zpsd5d747bf.jpg

 

Hva skal eg hake av ? :) takker for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var daytime running lights 1 og 2 man skal huke av. Husker ikke om det var den eller bare US :)

Men det er jo bare å prøve seg fram til det funker! :-P var det jeg gjorde.

 

Mener du Daytime Running light turn signal og signal 2 ? :)

 

Ja var enkelt å huske hva som var orginale oppsette da det ikke var haket av noe der.

 

Tror eg prøvde alle sist, men hadde bilen started når eg gjorde det. Såg lysene blinke i front. Noen funksjoner hadde eg kjørelys på når den sto på 0, og da var det ikke noe forskjell om eg hadde park eller kjørelys på. Det sto liksom konstant på. Andre funksjona så hadde eg ingen lys når den sto på 0 vanlig park og landlys på hakk 1 og 2. Eg har Tysk bil, men veit ikke om dette har noe å si ?

 

Gir en lyd senere når eg har prøvd igjen med å ikke starte den, la den stå litt også starte å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være lys i blinklysa når den står i parklys :-P men tror du må skru tenninga av og på mellom hver gang :)

Hørte også noe snakk om at det ikke er alle e46 som har den rette typen lysmodul som får blinklysene til å lyse som parklys med programmering, men kun hvis parklys har en pærefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...