albin Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Det er original M3 ja og km stand er rett over 100 000 . Har vel egentlig slått fra meg salg, men skulle noen være interessert blir seriøse bud vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Org CSL felger du har? vanlige eller csl hjulagre forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Org CSL felger du har? vanlige eller csl hjulagre forran? Det er originale Csl felger. Standard M3 hjullager foran. Er det forskjell på M3 og Csl hjullager? Ser det er samme delenr på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Fantastisk bil! albin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Var noen som oversatte feil, de spindelen på CSL er forskjellig, mens lageret er likt.Gir litt bredere sporvidde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rubenzo Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Jeg er ute etter en M3 E46. Hvis du skal selge, ta kontakt på PM. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Jeg er ute etter en M3 E46. Hvis du skal selge, ta kontakt på PM. Da er det bare å by han her 450k å sikre deg Norges mest strøkne M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Feit M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Her er noen bilder etter jeg fikk tatt vår pussen R Andersen og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 (endret) Og enda noen fler bilder Endret April 10, 2015 av albin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 du har ikke tenkt på å godkjenne kompressoren? det trur jeg virkelig hadde lønt seg ved salg av bilen. jeg hadde betalt for det iallefall. kompressor drar i mine øyne ikke opp verdien ellers. men rått om det er godkjent ellers nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Går det i Norge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 skal det godkjennes i norge må du nok finne fram sjekk hefte og ta en tlf til ssp hvis ikke må man vel ned til tuv i tyskland ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Da har jeg bestemt meg for å selge bilen.. Bare å ta kontakt her eller på tlf 984 43 597 for en hyggelig bilprat. Bilen er nå også eu godkjent for 2 nye år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Kommer den på finn.no? Husker jeg så denne på dcn og ble bergtatt. Vurderer nå E46 igjen men har i såfall en F10 å selge først. Ser det står en cayman i garasjen din også? Hvordan er disse i forhold til M3en? Snuser litt på cayman og 911 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå