Tzunami Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Oj, snakker vi nybil her nå? tipper du holder deg til 7serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 F01? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Nei. Er ikke BMW. Ikke ny bil heller. Er 92 model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Nei. Er ikke BMW. Ikke ny bil heller. Er 92 model. ikke BMW ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Zeat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 Har en 98 Seat Cordoba som bruksbil ja. Men den fikk jeg meg før jeg solgte BMW'n. Så er ikke det som er den "nye" bilen. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Hvilket årstall var det på campingbussen du handlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Det er ikke no buss. Er en campingbil. Og den er registrert som (personbil /campingbil) med 5 seter. Så er langt i fra buss. Tror den er laget i 91 og solgt i 92 som en 92 model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Jaja...uansett....de som lurer på hva du har kjøpt deg får vel en god pekepinn tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Her er "nye" bilen jeg kjøpte etter740'n. Er ikke BMW som dere ser Meg først. Bror bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 What the what... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Måtte ha noe større enn sjuer og bigdooley? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 haha! den bakerste ser ut som samme bobilen de brukte i breaking bad xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Har du bilder inni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Måtte ha noe større enn sjuer og bigdooley? Ja. Blir litt smått å kjøre på tur i 7er og Big dooley. haha! den bakerste ser ut som samme bobilen de brukte i breaking bad xD Nja. I breaking bad bruker de en 1986 Fleetwood Bounder. Noe amerikanske greier. Bilen til broren min er en 1989 Triple e Regency. Canadisk med vinterisolering. Har du bilder inni ?Ikke tatt noen bilder inne i min ennå. Men har bilde av planløsninga. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå