lampeskjerm Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Da var ventetiden endelig over, hentet ny f30 328i idag Har ikke så mange planer med denne, da jeg er meget fornøyd med hvordan den er. Tenkte jeg skulle ordne mørke ruter i hvertfall. Performance eksos og spoiler var bestilt, men BMW var utsolgt, så disse delene får jeg ikke før om noen uker. Har bare fått kjørt 60 km med den, men er utrolig imponert over kjøreegenskapene på denne modellen. Sitter som støpt i veien Bilen er utstyrt med bl.a. navi pro, H/K lydanlegg, M-sportbremser, BBS CH-R m/Michelin PSS, xenon m/adaptive kjørelys og fjernlysassistent etc. Masse gøy å leke med i denne idriven også! Har bare et par halvdårlige mobilbilder så langt, skal få tatt flere ganske snart Byttet til M-performance interiørlister. Meget fornøyd med utseende på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Grattis med fantastisk flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Nydelig F30 du har fått deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Nydelig bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer med flott bil, veldig fint med performance interiørlister og gearspak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer med kjempe flott bil Er en fantastisk farge på denne, kler bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Utrolig flott bil, gratulerer! Like også performance interiøret! Gleder meg til å se fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer med flott, og i norsk sammenheng, sprek bil. Synes du har fått gjort masse med den til ikke å ha "masse planer" for den. Hvordan er førsteinntrykket av Michelin dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer med flott, og i norsk sammenheng, sprek bil. Synes du har fått gjort masse med den til ikke å ha "masse planer" for den. Hvordan er førsteinntrykket av Michelin dekkene? Hehe, ja noe ble det jo eksosen er vel den oppgraderinga jeg er mest spent på, håper de får den inn fort. Førsteinntrykket er meget bra. har ikke presset på så voldsomt enda, men jeg opplever at de sitter ekstremt godt på veien. Det er liksom bare å styre dit du vil, så er den med. Ikke noe spes dekkstøy å snakke om heller. Ei heller problem med sporing. Har ikke så mye å sammenligne med enda da - kjørt touran i over et år nå - et lite hakk under på alle områder kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Utrolig flott bil, gratulerer! Like også performance interiøret! Gleder meg til å se fler bilder Takk for det! Dukker nok opp noen bilder til i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mheieren Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer! Perfekt konfigurasjon, moro at noen ennå går for bensin og manuelt gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer med utrolig flott bil Jeg likte de interiørdetaljene, monterte du de selv eller fikset de det sammen med klargjøring? Se å få tatt noen fine bilder vi kan sikle på og så må du også rapportere hvordan ny eksos blir når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Nydelig bil! Kult å se at noen bidrar ekstra med penger til statskassa Prøvekjørte en F30 med denne motoren og den var rimelig sprek, så tenker du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Gratulerer med utrolig flott bil Jeg likte de interiørdetaljene, monterte du de selv eller fikset de det sammen med klargjøring?Se å få tatt noen fine bilder vi kan sikle på og så må du også rapportere hvordan ny eksos blir når den tid kommer. Takker! Interiørdetaljene er jeg veldig fornøyd med ja. Bestilte de på ebay (orginalt, men mye billigere enn via forhandler), og monterte dem selv - tok ca 15 min. Flere bilder kommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå