littlep Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Hei, veien der vi bor ser ut som en bombet vei i et krigsherjet land. Da jeg var på tur i i dag kantkjørte jeg virkelig felgen i ett av hullene. Noen som vet hvor jeg kan få fikset denne fin igjen?? Forresten noen som vet om det mulig å få noen erstatning fra kommunen på dette, mener å huske at jeg leste en sak om det i en avis??? Veien her er jo ekstremt dårlig vedlikeholdt.
SpiXi Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 mener det er noen regler at du kan ringe og klage på det. og hvis det ikke ikke veien fiksa etter 24 etter du har klaget skal de erstatte dette. men tror dette bare gjelder hull i veien for meg ser det ut som du har vert og lukta på kantstein
D.Toft Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 lukter kantkjøring på kantstein ja. er ikke noe i det bildet du har lagt ut som tilsier store hull i veien som felgene kan komme i. gå heller bort å se på kantsteinen om du finner merker der
stig. Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 østfold felgteknikk eller noe sånt husker ikke helt,hvs du googler rep av felg ,så kommer de opp
littlep Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Har sett på kantsteinene, og ser ingen merker, var i god avstand derfra, men mulig det har ligget noe i veien?? Noen som har erfaring med rep av felg i Oslo-området, og hva det evt kan koste?
stig. Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 trukke det er noen særlig i det hele tatt i oslo området,er vel n grunn til at detta greiene i østfold er så stort. men de merka i felgene er jo ikke akuratt værdens største eller dypeste,så ekke sikkert du finner noe merke i det hele tatt i steinen. stein er tross alt en del hardere en alu
lagunilla Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Lykke til med å klage. Fikk ikke erstatning etter å ha slått bunnbanna på trikksporet nede i byen. Endte opp med ødelagt motor(tett oljesil), tauing av bil pluss at jeg måtte vaske litt av olja som rant ned. Og bilen var i orginal stand, ikke senk eller store hjul. Kjipe greier men sånn er det bare.
littlep Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Hehe...såppas ja, klagingen utgår. Etter noen google-søk ser jeg at det er mange som driver med dette, også i Oslo-området: - Sunnaas Hjulservice på Bjerke - Oslo Felgretting på Alnabru Har sendt bilder og spurt om pris til de to og til østfold felgteknikk. Dette må jo bare fikses så snart som mulig
SweetBMW Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Har god erfaring med Oslo Felgretting. De retta felga til en kompis på timen omtrent.
Otis Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Men er det snakk om retting av feil, som at felgen er skjev. Eller er det snakk om å korrigere av felgen mangler "aluminium" der hvor kanten har truffet samt lakk?
littlep Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Heldigvis bare korrigering. Fått noen tilbud, kommer iallefall på under 1000
Otis Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Jeg vil ha mer info ang dette, da jeg har 2 felger som er kantkjørte og trenger korrigering. Jeg har ikke funnet noen i Trondheim som kan ta korrigering, men de oppretter dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå