Turbo-HF Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 https://www.facebook.com/events/151981888305073/?ref=25 Minner med dette om vårmønstringen på Valle Hovin, lørdag fra kl. 11.00! Møt opp og ta med BMW'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Mange som tar turen med bilen sin i år også? Bare å håpe på bra vær og stort oppmøte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Skulle gjerne kommet men er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 kanskje jeg tar turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Hyggelig lesning.. Synd Mads, men sees neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Mye kommer ann på værmelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Kommer uansett vær . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Mye kommer ann på værmelding Vi får være evige optimister, da! Så lenge det er opphold, som nå, er det jo fint.. Vi ber til værguden! Også "finnes det ikke dårlig vær, bare dårlige klær," som det heter! Jeg stiller uansett! Herlig, Glenn, glad for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Kommer *Liker!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Kan være fare for at det blir surt, anbefaler stilongs hvis været nå holder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Har veldig lyst til å dra , men så kikka jeg på værmeldingen og da fristat det mindre , men setter klokka til vekking kl10 er det opphold tar jeg turen, visst ikke blir jeg hjemme og polerer bil istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Lurer på å titte innom selv. Forøvrig hva legges i ordet vårmønstringen i denne forstand? Aldri vært på det før, er vel et "vanlig" bil treff regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Lurer på å titte innom selv. Forøvrig hva legges i ordet vårmønstringen i denne forstand? Aldri vært på det før, er vel et "vanlig" bil treff regner jeg med? Hyggelig. Ja, sosial samling, med bil og prat og loddsalg med ekstravagante premier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Skulle selv veldig gjerne vært med, men bilen står hos Bilia, som den har gjort over en uke nå. Gleder meg til å få tilbake fra, først service, så lakkering av en skade foran og en bak, samt retting av sommerfelgene. Kjipe med å handle demobil, men forhandler fikser i allefall på deres regning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå