Marionette Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Mener å ha lest at denne skulle godkjennes
volvobrage Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Rått prosjekt:) Du er utruleg dyktig med platearbeid!! Syns du skulle ferdigstilt volvoen din og etterkvert;)
///Mr.X Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Takk for gode ord, bilen blir godkjent og med skilt, derfor planen kan forandre seg underveis. Kaross blir gjort ferdig og lakket først å fremst, så ser jeg hva bt går med på. Ang. Volvo så har jeg blitt kvitt det 'viruset' og solgt alt.
fizn Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Takk for gode ord, bilen blir godkjent og med skilt, derfor planen kan forandre seg underveis.Kaross blir gjort ferdig og lakket først å fremst, så ser jeg hva bt går med på. Ang. Volvo så har jeg blitt kvitt det 'viruset' og solgt alt.
R Andersen Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 Regner med du lager en tråd på Bimmeren.no også?
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Håper fortsatt du beholder denne tråden selv om du lager tråd på bimmeren:)
///Mr.X Skrevet November 7, 2013 Forfatter Skrevet November 7, 2013 Nye bilder ute se link.http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=359 KingB reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 Hva med å oppdatere oss her ettersom ikke alle følger med på bimmeren.no?
R Andersen Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 Det er bare å begynne å følge med der, Saltkjelen. Kan hende du blir hektet...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 Jeg tror nok ikke det. E30 og den slags modeller tiltaler meg ikke i særlig stor grad. Dessuten ser jeg ikke hva det andre forumet tilføyer som dette ikke gjør. ahj og Evenol reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå