Gå til innhold

Hvor fort går bilen evt hvor fort har du kjørt bilen tråden

littlep
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 2004 525d manuel omprogramert uten dpf og kat.

253 i følge gps.

BMW 1994 325ia cab senket og effektanlegg only. 237 i følge gps.

Suzuki 2011 GSXR 300 + ifølge speedometer. Mer opptatt av veien. Sinnsyk hastighet i mine øyne.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ikke så mye å skryte av egentlig, dumhet er vel ofte et beskrivende ord for galskapen, men jeg har da vært dum jeg også (noen ondsinnede rykter sier at jeg er det ennå :P)

Alt har foregått på bane eller på Autobahn :)

Får ta de jeg husker sånn ca nøyaktig ihverfall.

MC - Yamaha YZF1000 motor med trim, 275km/t det gikk fortere men ikke pokker om jeg turde!

Vauxhall av ukjent årgang ca sent 60 tall, alurør som dempere og armeringsjern som styrestag, ca 140km/t brukte to felt av veien som forøvrig var tom for trafikk.. dette var "litt" sketchy!...

Rover 25 1.4 med motor og understells trim (er vel mere Lotus egentlig i dag hehe) ca 190 med full ferieoppakning på Autobahn mot Berlin. Ikke noen racer, men folk begynner å lure, skikkelig sleeper egentlig.

Ford Ranger Splash - 145km/t og rundt 500 meter på litern, V6 og aerodynamisk som en låvedør (egen bil)

VW Boble 1969 model, bilen var lettet og hadde en brukbart trimmet motor på ca 140Hk, hvor fort den gikk vet jeg ikke for speedometeret stoppet leeenge før toppfarten, som jeg heller aldri turde å prøve, men gikk garantert opp i mot 200 med den utvekslingen. (egen rally bil)

BMW E30 323, rundt 180km/t, gikk nok fortere, men ikke der jeg var. (egen bil)

BMW M5 E34, 3,8, ca 200km/t, prøvekjøring med livredd selger.. (prøvekjøring før kjøp)

BMW E34 525i (192hk) - 230km/t på meteret, det lå fint på veien. (egen bil)

BMW E34 530 M-tech, Lille V8n, 220km/t synes denne motoren var noe forbaska dritt , bilen lå veldig godt på veien. (egen bil)

BMW E60 525i M-sport Bensin 218HK, 235km/t, denne går garantert opp til 250, men lå som en klegg på veien i 235. (egen nåværende bil)

Chevrolet Monte Carlo, NASCAR ca 800HK, Daytona Speedway Florida la to larver i hundre meter ut i fra depoet, dæsken å artig :), ca 300km/t med under 50 cm til bilen fremfor, her satt jeg på, men betalte dyrt for moroa så det får nesten telle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 240kmt med E36 325i, sperra i 5 gir. Gikk seeeeint fra 220 til 240.

160 kmt på speedometeret med hiacen til fattern! bånn fjøl i 7 km.

240 kmt med E30 S38, dansken i benken på E30meet sa den klarte 300 kmt på speedoen ved sperra i 5 gir.

180 kmt på sykkel KTM 500exc sixdays.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bevis men kjørte 304 med gammle e30n min. Og krassja i ca 200 med e21n min:)

304km/t i en gammal e30!!?? :shock: Sjukt :applause: Maksa 220 med en gammal haug av en 323, og det var skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...