Jimxd Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Ja, Hugo der oppe. Hørt han er en av de beste man får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Spennede De er utrolig flinke der oppe pappa sitter i styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Hvem er din far? sikkert han som er deleier med Bernhard der oppe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Nei, det er vel jan petter Han bare hjelper med regnskap siden han er god venn med jan petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Hehe ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Jeg trenger en skjerm til minstemann i baksetet . Noen som har kjøpt herfra? http://www.autoroyal.no/shop/productDet ... 5996442255 Eller om noen har noen anbefalinger så tar jeg gjerne imot tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Jeg trenger en skjerm til minstemann i baksetet .Noen som har kjøpt herfra? http://www.autoroyal.no/shop/productDet ... 5996442255 Eller om noen har noen anbefalinger så tar jeg gjerne imot tips! Hva med en iPad eller iPad mini. Ser ikke like sexy ut, men kan jo brukes til så mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Ja du sier noe der, er det noen greie løsninger for å henge det der? Eller må han sitte med det i fanget? Han er 3 år gammel. Ideen med dvd var at da kan jeg kjøpe en hvilken som helst dvd og bare sette på , om han sitter med ipaden så trykker han seg ut osv , så blir det noe grining pga det osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Finnes sikkert noe bra oppheng, spør google. Blir litt vanskeligere med DVDer da om du ikke er i Apple-boblen som jeg er og bruker iTunes eller netflix osv til å leie og kjøpe filmer og serier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hvis han ikke rekker bort til nakkestøtten, ville jeg heller kjøpt et feste til hodestøtten og kjøpt en ipad eller android tablet. Har en del mere muligheter da. den kan jo også brukes utenom i bilen, hvis det blir nødvendig. Men med disse faller vel muligheten bort for å spille av dvd-er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Ja, jeg kan jo for så vidt gjøre det også. Tingen er at jeg vil dekke over der, fordi han sparker så jævlig. Er det en skjerm der med noe gøy på så slutter han å sparke med ei gang. Noen som vet om noen plasser hvor de selger ipad eller tablet stuff som er tilpassa baki der? Om det i det hele tatt fins. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Det finnes originalholder fra BMW til iPad, men usikker på om den passer alle modeller (av både BMW og iPad). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Da fikk jeg en pakke i posten i dag + at bilen har vært på carshine til foliering. Han ble ferdig med alt utenom fremdørene, der må man jobbe litt mer for å få av listene. Takk til Frode D for at du viste meg at det gikk ann å bytte til denne Endelig kan jeg legge mobilen i denne å ikke må opp med armlene hver gang! Her er ett bilde så langt av listene, resultatet ble kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå