Mariuskv Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Skikkelig fett følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 dæven det så jævlig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Enig! Jævla teasing. Show it, or blow it! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Fått på dekk i dag! Oppsettet er 18x10 et20 med 225/35 hele veien! Må si jeg er passe fornøyd Beklager skitten bil men vanskelig og holde bilen rein når det fortsatt er litt vinter. Skiltet skal forresten ikke stå der, bare midlertidig festet. Er heller ikke lav nok enda, så skal gjøre om litt på understellet. Sondre92, tommbe, Erlandhaugen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Kule felger, ser veldig bra ut Foran den skal lenger ned? Bak ser det rimelig lavt ut hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Takk Skal ned både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Ikke lav nok nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Må si jeg syntes bilen kledde rondell felgene bedre . Syntes også at når du ikke ser gummien på toppen av hjulet da er det senka for mye, men det er min mening da. Ellers veldig ryddig og pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 likte ny felgene veldig godt! men litt usikker på om det ble bedre en med rondellane! hvordan felger er det? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Takk! Hjula heter Cosmis Racing, kommer fra USA. Såvidt jeg vet er det eneste settet i Norden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 det er tøft! men liker ikke hvor du har skiltet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 det er tøft! men liker ikke hvor du har skiltet! Som jeg skrev tidligere var det bare midlertidig, ble faktisk flyttet i dag Festet med borrelås sånn at jeg har mulighet til å ta det av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Dette ble jo veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå