Bjornhbjelland Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Forøvrig så tok eg et par bilder etter kveldskiftet var over. Var så fint vær så tok et par med mobilen, så litt så som så kvalitet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Så sinnsykt pent.. Kjenner jeg savner e39en min.. (ikke at den var så pen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Vurdert å montere m5-seter da? svarte m5-seter passer godt med denne fargen, og er helt fantastisk deilige å sitte i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Takk for det Simenzz! Er bare å kjøpe ny. Nja, tenkt litt på da, tsunami. Men ikkje mer enn at det blir ein langtids oppgradering. Trur pustehjelp står på toppen av lista inntil videre! Utenom da, så skal bilen snart inn å godkjenne senkesett å felger. Detta kom litt tidligere enn planlagt, hadde tenkt å gjer da i ferien min, men statens vegvesen utekontroll ville da annerledes. Så då 4-hjulskontroll bestilt og tar AC service i samme slengen. Tar av spasere og dill dall, på med noken Rondell D58 felger å tar med TÜV papirene på dei og senk så skal det gå flott! Forøvrig så kom da ein liten pakke idag. Skal sjå om eg får lasta opp bilder med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Denne her er bare blitt helt rett på alle punkter. Fantastisk fin bil mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Jeg også måtte sjekke skiltnr for å se at det var samme bilen i første post Fin farge og riktige oppgraderinger! Det eneste jeg ikke liker er de splitterene du har montert. Syns den var penere før du monterte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Denne her er bare blitt helt rett på alle punkter. Fantastisk fin bil mister! Takk for da! Alltid kjekt å høra! Jeg også måtte sjekke skiltnr for å se at det var samme bilen i første post Fin farge og riktige oppgraderinger! Det eneste jeg ikke liker er de splitterene du har montert. Syns den var penere før du monterte dem Takk for det! Ja, er ein ganske stor forvandlig! Ja, splitterene er love/hate dei! Noken liker og noken hater! Monterte dei egentlig bare for hadde dei liggande, så synst eg da ser heilt OK ut. Alle har jo Hamann leppe så trur eg går for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Fekk som sagt levert pakke på jobben i går! Fekk montert da idag. Også var da noken tidligare i tråden som ville ha noken interiør bilder så da tar eg to i ein her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Sommer shine av motorrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 nydelig bil ! Grattis ! Følger med videre her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Tøff e39! Fått litt inspirasjon fra tzunami sin gamle eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 nydelig bil ! Grattis ! Følger med videre her ^^ Takk for det! Kjekt å høra! Har eg flott bil du også! Tøff e39! Fått litt inspirasjon fra tzunami sin gamle eller ? Takk skal du ha! Vell, sikta meg inn på Anthrazite ganske tidlig på min første E39, så tok tilfeldighvis Tzunami det på sin 523. Og det er ikkje så veldig mykje mer enn kan gjer med ein E39 som me begge har gjort! Men når det er sagt, så har eg tatt litt inspirasjon overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Blei veldig bra denne, heilt annen bil nå jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Lenge siden har skreve noke her, men litt har skjedd vertfall! Kontroll timen hos Statens Vegvesen Haugesund var en katastrofe. Bilen ble ikkje godkjent med senkesett pga TÜV papir kluss og det samme med felger. Har fått feil papirer med senkesettet så ingenting stemte og TÜV papirer på felger var det noke ikkje stemte heller. Ble masse at og frem. Var på stasjonen i 4 timer men det endte opp med ikkje godkjent, ny mangellapp og ny time helt i slutten av august. Men alle rett papirer er på plass så, så blir det originale 17" E39 felger som "fail-safe" på neste kontroll! Slik kan det gå! Pytt pytt! Bilen er vertfall i sommermodus nå! Dagen etter katastrofe kontrollen fekk bilen skikkelig stor polering jobb over ei helg med bare grom produkter. Var ekstremt med hologrammer og ekle ting i lakken etter våtslipping, men nå er den strøken med gromme magiuers og swiss wax produkter gnikka inn! Deilig å få det endelig gjort! Etter det fikk eg bilen nede på bakke nivå og dulla litt med. Sota side blinklysa sånn at dei ikkje stikker ut i den mørke lakken og tenker å ta baklyktene en av nærmaste dagene! Fin liten detalj. Skal få ut bilder av dette snarest. Har også senka den 60mm fremme og 20mm bak. Så nå står den 155mm fremme og 280mm bak! Veldig fornøyd med denne høyden kombinert med breie hjul og god spacing. Fekk mine nye eibach pro skrudde spacer set så det ble montert samme med alt som ble tatt av før kontroll. Dei er 4 x 25mm skrudde! Da blei heilt perfekt uten subbing! Slenger med noken bilde er bare har tatt av den i farten. Skal få tatt noken skikkelig bilder snart håper eg! Litt random bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Blir bra Kjipt at den ikke ble godkjent da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå