Gå til innhold

Norbakken's E28 518i - Til salgs


Anbefalte innlegg

Jeg må ha en bruksbil da denne skal stå parkert i vinter..., ser ut til at det blir en 1'er av noe slag 8)

Ja det er jo forståelig, bra du holder deg til BMW da :)

Noe annet er egentlig ikke et reelt alternativ. Gidder ikke bruke masse penger på en "ny og fornuftig" bil når jeg kan få en nesten ny, ganske fornuftig, og pen BMW i stedet! :P Resultatet blir bare at jeg etter en måned eller to sitter på finn og drømmer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. Du har til og med armlener i forsetet. Og midjebeltet til den midtre plassen i baksetet er på plass i festet sitt og greier.

En ordentlig klassiker.

Jeg kikket nettopp innom E34-tråden til Fredrik90, og det er fascinerende hvor moderne den virker i forhold til en E28 - selv om E34 også begynner å bli en voksen bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armlenene er helt fantastiske, noe av det beste med hele bilen :-P

Angående E34 så er det utrolig stor forskjell ja. Solgte jo en E34 da jeg kjøpte denne og overgangen var stor! Samtidig så er det noe eget med disse gamle, føler i større grad at jeg kjører bil med denne..., nye E81'n sklir jo bare bortover veien i forhold  :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen på EU-kontroll hos Bavaria Gardermoen i går. Var litt skeptisk til å ta EU hos merkeverksted, men tok sjansen likevel :-P

 

Var en smule spent da jeg troppa opp for å hente rapporten, men ble møtt av en veldig trivelig kundebehandler med grått hår: "det er ikke ofte jeg har så fine nøkler på pulten min", sa han.

Bilen gikk gjennom med null hull, tross sine 255.000km og 28,5 år!! \:D/

 

post-61400-0-86405100-1380748593_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!! Morsomt at bilen blir lagt merke til da:) Den virker å være i meeget god stand tross alder, og ikke minst km.stand! Du steller pent med den også ser det ut som ;) 

Var også på EU med E30` n på tirsdag.. Rett gjennom den også, så nå går den snart i hi :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! :) Men, er det noen store fargeforskjeller her og der? (Fremskjermer?) 

Hehe, er et par fargeforskjeller, kan du si :-P 

Begge framskjermene er byttet, så det er forskjell mellom skjerm og dør, i tillegg er hvertfall venstre bakskjerm lakka om igjen, så det er litt forskjell der også... Tror ikke det har vært de helt store skadene, ikke noe annet som tyder på det, men den har generelt godt med bruksspor rundt om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lenge siden det har skjedd noe her inne, men har skjedd litt med bilen som kan nevnes...
Skulle kjøre den nordover mot det blide Trøndelag for vinterlagring da den bestemte seg for å stoppe et par kilometer sør for Alvdal. Var ikke helt det jeg hadde sett for meg, men ikke stort man kan gjøre.

 

Bilen ble henta av Falck, et litt ambivalent syn, må jeg si... :sad:

 

post-61400-0-39803000-1382827054_thumb.j

 

Etter litt om og men ble bilen frakta oppover av Autotransport, har bare gode ting å si om servicen derifra.

Virker som det er fordeleren som har tatt kveld, så nå er det ny (brukt) på vei i posten og så får vi se om jeg får liv i brakka igjen. Har hvert fall ordna vinterlagring så den skal slippe å stå ute i vinter :grin:

 

Bruksbilen fikk vinterskoa på, med hjelp av en liten klosse, og er klar for å innta glatte trønderveier på tvers :-P

 

post-61400-0-52811800-1382827342_thumb.j



 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe god bil du har kjøpt deg! :) Er det m-understell på den?

 

 

tøff 1 serie ;) Fått fiksa e28en? 

 

Takk takk, er veldig fornøyd :) Er komplett M-pakke ja, så den er pittelitt senka fra fabrikk. Synes egentlig det ser veldig greit ut, det eneste "problemet" er at det står RFT-dekk på den nå, så den er håpeløst stiv, men satser på å få på noen nye lisser til neste sesong ;)

 

E28'n er ikke fiksa enda nei, mye fordi den står i Trøndelag og jeg er i Oslo, men har kjøpt ny (brukt) fordeler som jeg håper skal løse de fleste problemene! ;)

Kan hive med et lite bilde av den lille hvite på sommerdekk...

 

post-61400-0-79689600-1383085014_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • norbakken changed the title to Norbakken's E28 518i - Til salgs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...