Coma Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Hei, Har en Bmw 316 E46 og ønsker gode tips og ideer til styling
yngve_bmw Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Hold det originalt eller gå for m-tech (evt m-tech look-a-like), alt annet vil bare senke inntrykket bilen gjør. BMW blir veldig fort rånete og harry i mine (og mange andres) øyne..
Reef89 Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Hold det originalt eller gå for m-tech (evt m-tech look-a-like), alt annet vil bare senke inntrykket bilen gjør. BMW blir veldig fort rånete og harry i mine (og mange andres) øyne.. +1
gallay Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Hold det originalt eller gå for m-tech (evt m-tech look-a-like), alt annet vil bare senke inntrykket bilen gjør. BMW blir veldig fort rånete og harry i mine (og mange andres) øyne.. + Simply clean
Coma Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Har skaffet bilder, så har du noen tips så kom med en kommentar
lassew93 Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Fargen du har er dritpen, så ikke finn på å gjøre noe med den.. AE syntes jeg er et must på bimmer, nye LED baklykter, M-tech 2, gjerne med splittere/performance splittere da KUN fangeren fort blir litt kjedelig og "smilete", gjerne litt senk med fine felger CSL-luka er dritpen, men du har jo lepper du kan montere på luka. Syns det hadde gjort bilen fin og fortsatt clean
Lars89 Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Ville begynt med felger og senk da dette har absolutt mest å si for inntrykket av bilen. Videre så kan du f.eks lakkere lister, sette på 2-rørs bakpotte, bytte speil, fangere osv (M3/CSL/Mtech)
Coma Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Kjøpte nye lykter, men ble ikke helt fornøyd så har du noen lykter du er fornøyd med så gi meg gjerne en melding med fult navn på lykter eller link
Thundercoil Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Jeg synes faceliftlyktene er pen nok, jeg Denne fargen gjør seg med m-pakken og blank sort diffusor. Doble endestusser på eksos. Tone ruter. Usikker på shadowline, faktisk. Hmm. Og selvfølgelig fete felger og litt senk.
Coma Skrevet September 20, 2013 Forfatter Skrevet September 20, 2013 Trenger litt senk, men det blir ikke før til sommeren igjen Lykter blir første pri, vil helst ha hvite eller blåe angel eyes, kjøpte et par lykter, men ble ikke helt fornøyd :/
Coma Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2013 Noen som har prøvd disse lyktene http://bsbildeler.no/?pno=357118 ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå