Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Får vel kanskje legge ut litt bilder underveis :) blir spennende å se hvordan det går :P

Felger er ikke bestemt enda siden jeg må prøve med Rondellene først, og se om jeg blir fornøyd med størrelsen. Har mye flere muligheter med 18".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir rått :D krever mye bilder :)

ser på min e90 at jeg måtte ha gått får 18" om jeg skulle hatt luft iaf, da jeg vil ha bilen laaaav, men ikke at felgene skal inni hjulbuen. felg og hjulbue er jo kant i kant på min nå når jeg parkerer i litt helning osv. er jo langt ifra lav nok :P

http://i423.photobucket.com/albums/pp31 ... bb10c4.jpg

fortsatt god avstand til bakken :P hadde vell vært noe trangere mellom bilen og bakken foran med like mye senk men.

om det er likt på e92 vet jeg ikke da men :P

få noen skikkelig lavprofil på rondellene og prøv deg fram :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeeee! Fett at du gikk for ordentlig bags! :)

Spent på å se setupet i bagasjenrommet, da jeg undrer på hvordan jeg skal gjøre det selv :P

Tror ikke jeg hadde blitt fornøyd med å kun kunne løfte bilen foran. Hadde sett temmelig rart ut også.

Jeg også, har lyst å heve gulvet litt og delvis integrere tanken nedi. Rett innenfor åpningen bak. Og så prøve å gjemme kompressor + alt det andre. Om det går vet jeg ikke, men finner vel ut av noe. :)

blir rått :D krever mye bilder :)

ser på min e90 at jeg måtte ha gått får 18" om jeg skulle hatt luft iaf, da jeg vil ha bilen laaaav, men ikke at felgene skal inni hjulbuen. felg og hjulbue er jo kant i kant på min nå når jeg parkerer i litt helning osv. er jo langt ifra lav nok :P

http://i423.photobucket.com/albums/pp31 ... bb10c4.jpg

fortsatt god avstand til bakken :P hadde vell vært noe trangere mellom bilen og bakken foran med like mye senk men.

om det er likt på e92 vet jeg ikke da men :P

få noen skikkelig lavprofil på rondellene og prøv deg fram :D

Må ha 18" for å få den skikkelig lav, men fra noen vinkler ser det fort litt smått ut med 18 også. Uansett så vil jeg ikke "tucke" hjulene. Altså at felgen går innenfor hjulbuen. Vil heller at felgen ligger jevnt med buen eller litt utenfor med minimal klaring når den står i bunn.

Dette her er perfekt (bagriders sin E92:

bagriders-bmw-fitment.jpg

Dette blir helt topp, Frode!! Kommer til å bli dårlig av å se på bilen din ettervert :D

Haha, det må du ikke bli. Da får du ikke sitte på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir rått Frode! 8)

Håper på det :D

-

Tok noen kjappe bilder idag:

9165989333_2f3725572b_o.jpg

9165988867_79116a648c_o.jpg

9165989107_4f9349168e_o.jpg

Ellers litt bilder av det som er bestilt så langt (sort tank jeg har bestilt):

rocker_kit__42309_std.jpg

Oppgraderte kompressoren til denne. Skulle visst være den beste de hadde:

AZ_OB2_Black__35607_std.jpg

ILEVELONE__74598_std.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende å følge med på. Men hvordan blir det med luftunderstellet, hvor høy går det? Er sånn høyde som man kan på citroen DS, hvor man kan skifte hjul bare ved å heve til det høyeste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge med på denne:)

:)

Dette blir spennende å følge med på. Men hvordan blir det med luftunderstellet, hvor høy går det? Er sånn høyde som man kan på citroen DS, hvor man kan skifte hjul bare ved å heve til det høyeste? :)

Nå vet ikke jeg hvordan det er på Citroen DS, men max høyde varierer jeg med hvor lav man vil ha bilen. Men regner med at jeg kan løfte bilen høyere enn det den er originalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...