ellingz1 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Herregud dette blir bra!! Gratulere med ny bil Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Må følge med på denne Herregud dette blir bra!! Gratulere med ny bil Frode Tusen takk Tingene er komt til Oslo! Jeg er så klar til å få dette i gang. Synlig tank og kompressor, eller så skjult som mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Jeg stemmer for skjult! Få det så clean som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Gjem kompressor og ventilblokk, men synes det er litt fett når man ser tanken. Du får en såpass clean tank uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Heve gulvet og gjemme tanken er det jeg vil. Men tror tanken er litt større enn planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Du kan jo gjøre det sånn at du ser halve tanken innfelt i gulvet. Det ser jo ganske kult og cleant ut Så slipper du å heve gulvet så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Du drar den fullt ut, og det liker jeg blir spennende å følge med på monteringen av e-level bestilte du fra bagriders? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Hva med å sette tanken innerst i bagasjerommet med en vegg for å skjule den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Du kan jo gjøre det sånn at du ser halve tanken innfelt i gulvet. Det ser jo ganske kult og cleant ut Så slipper du å heve gulvet så mye Det er faktisk det jeg har mest lyst til. Har også lyst å trekke det om i noe sort. Syns det gråe ser så kjipt ut. Du drar den fullt ut, og det liker jeg blir spennende å følge med på monteringen av e-level bestilte du fra bagriders?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Man lever bare en gang tross alt. Jepp, det ble fra Bagriders siden jeg skal handle resten hos de senere. Hva med å sette tanken innerst i bagasjerommet med en vegg for å skjule den? Det går jo an, men da mister jeg muligheten til å legge ned setene hvis jeg skal ha noe med meg som er litt langt. Det hender jo av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Det her kommet til å bli rått! må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Hva med å sette tanken innerst i bagasjerommet med en vegg for å skjule den? Det går jo an, men da mister jeg muligheten til å legge ned setene hvis jeg skal ha noe med meg som er litt langt. Det hender jo av og til. Hmm, går det om du får ordna det slik at den veggen er "lett" å fjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Det her kommet til å bli rått! må følge med her Hmm, går det om du får ordna det slik at den veggen er "lett" å fjerne? Fikk lufttanken igår, og den beste plasseringen blir rett innenfor luka, halv nedsenket i gulvet. Resten skulle komme idag, men var ikke hjemme når de var her, så da kommer det vel på døren imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Da får du holde deg til den plasseringen ja, gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Fikk endelig pakken idag, eller det tok jo ikke mer enn 6 dager fra USA så kan vel ikke klage. Virker som solide deler hvertfall. Stakk ut i garasjen og begynte å tømme bagasjerommet. Skulle ta ut den svarte plastbrønnen men oppdaget at det ikke var noe under. Det kjipe med det er at det ikke er plass til å få tanken ned der, det positive er at jeg kan ta ut slangene der, og slipper dermed å borre i metall. Prøving av tank: Stikker litt opp: BMW er så genial at de har ledige gjengede hull som går an å feste ting i. Plate til kompressor: Skal ikke bli så vanskelig å integrere: Forhåpentlig den plasseringen jeg ender opp med: Alt av tre blir kledd med stoff sånn at det ikke er så synlig. Beklager at det er litt dårlige mobilbilder, men jeg glemte kamera i farten. Fortsetter imorgen på Forresten, noen som vet om det finnes lakk for å lakkere stoff, altså trekket i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Det finnes ja, men husker ikkje hvor du får tak i :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå