matts93 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Jævla kult! Dette har sikkert vært spørt om før, men grier du og kjøre/flytte bilen når den står helt i bånn eller hviler dekka i hjulhuset? Eller ligger bilen kansje helt nedi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Ok, jeg kjører med 110psi fordi jeg har litt problemer med at ventilene mine ikke takler større trykk. meeen har heller ikke e-level, så er greit det går sakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Knalltøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Grooooomt!!!! Tror det jeg har bestilt er ca like raskt Gleder meg ekstremt kjenner jeg Satan så rått.. Ser at jeg MÅ ha luft på audien.. Dette er tøft Rondell felgene kler bilen svært godt..her er det bare å være kreativ med fargene på senter dersom du vil ha "det lille ekstra" utav felgene Jævla kult! Dette har sikkert vært spørt om før, men grier du og kjøre/flytte bilen når den står helt i bånn eller hviler dekka i hjulhuset? Eller ligger bilen kansje helt nedi? Tør ikke prøve siden det hviler på innerskjermene. Må ha smalere dekk for å få til fitment slik jeg vil ha den.. Hvis jeg svinger når den står nedpå så bøyer skjermen ut, så det er kun "parkeringsmodus". Derfor må man også holde inne knappen i 3 sekunder når man skal legge bilen helt nedpå. Ok, jeg kjører med 110psi fordi jeg har litt problemer med at ventilene mine ikke takler større trykk. meeen har heller ikke e-level, så er greit det går sakte Det var ikke mye. Men det varierer vel hva belgene er designet for også, og vekt på bil. De sa jeg burde ha 200psi pga belgene på E92. Ikke vet jeg hvorfor. Greit at det går sakte ned hvertfall! Knalltøft Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Bestilte meg en performance spoiler (replica). http://www.jbspeed.com/servlet/the-259/ ... ber/Detail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Kan jo komme med en update her. For to dager siden røk ene belgen bak. Bilen stod på bukker og jeg satt en del trykk på belgene for å få navet litt ned. Holdt på å lakke bremsene når plutselig ene belgen "eksploderte". Flaks for min del at jeg jobbet på andre siden, for lyden var ganske høy. Har snakket med Bagriders og dette har tydligvis skjedd med disse belgene før når bilen står på bukker eller på jekk. Det skal ikke skje når bilen står på bakken eller kjører. De hadde og en dialog med produsenten for å utbedre denne feilen. Ny belg er selvfølgelig på vei, uten noe diskusjon fra deres side. Her kan man se at gummien har sklidd utav presspasningen eller hva det heter: Og så det jeg egentlig skulle gjøre, nemlig å lakke bremsene.. Ubehandlede originalbremser: Med ny lakk: Og et bilde av løsningen på sensorer bak: Skulle egentlig ta bremsene foran også, men ble ikke tid siden jeg måtte bytte til h&r-fjærene bak for å kunne kjøre hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Kjedelig med belgen, men ble jo bra med bremsene! Hva var fremgangsmåten? Har du pusset ned og så lagt på lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Kjedelig ja, hehe akkuratt fått alt ferdig så røk den.. Men de liker tydligvis ikke å ha så mye trykk på når hjulene henger fritt. Løsnet kalipper, klaver og fjæren, gikk over alle delene med stålbørste og renset alt med bremserens. Deretter teipet og dekket jeg til det som ikke skulle lakk på (demonterte ikke kalipper fra slangen), så sprayet jeg noen tynne strøk med varmebestandig lakk. Har ikke gjort dette før så aner ikke hvor holdbart det er, men det er mye bedre enn originalt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 kjipt att den eksploderte så fort da :s men ser jo logikken med att den ikke liker trykk når den ikke har motstand. Er ikke sikkert produsenten finner løsning på akkurat den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 kjipt att den eksploderte så fort da :s men ser jo logikken med att den ikke liker trykk når den ikke har motstand. Er ikke sikkert produsenten finner løsning på akkurat den Nei, vet ikke hva de skal finne på jeg, men de skulle hvertfall holde meg oppdatert hvis det kom en forbedret utgave. Får bare passe på å ikke ha så mye trykk på når den blir jekket opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 ja, de burde no ihvertfall innformert om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Det kunne de absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ble gromt ......så da får vi sette oss på gjerdet og vente på felger hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Takk for det, Jørgen! Det blir mest sannsynlig ikke kjøpt noe før etter nyttår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hmmm det hørtes kjipt ut ja! Hva burde man gjøre da når man skal jekke Opp? Men var vell fordi du løsnet armen bak eller? Skal vel gå fint å jekke opp vanlig? Nå sitter vell Bagsa mine på demperene så slipper kanskje tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå