Frode D Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Hmmm det hørtes kjipt ut ja! Hva burde man gjøre da når man skal jekke Opp? Men var vell fordi du løsnet armen bak eller? Skal vel gå fint å jekke opp vanlig? Nå sitter vell Bagsa mine på demperene så slipper kanskje tenke på det Burde ikke ha fullt trykk når man jekker opp bilen. Men skal ikke være noe problem med "vanlig" trykk. Ingenting var løsnet bak nei. Blir ikke noe problem med E39 som har belg rundt demper foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Veldig fint, jeg liker vanligvis ikke coupeer så mye, men din er en utenom det vanlige. :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Veldig fint, jeg liker vanligvis ikke coupeer så mye, men din er en utenom det vanlige. :> Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Kjedelig ja, hehe akkuratt fått alt ferdig så røk den.. Men de liker tydligvis ikke å ha så mye trykk på når hjulene henger fritt.Løsnet kalipper, klaver og fjæren, gikk over alle delene med stålbørste og renset alt med bremserens. Deretter teipet og dekket jeg til det som ikke skulle lakk på (demonterte ikke kalipper fra slangen), så sprayet jeg noen tynne strøk med varmebestandig lakk. Har ikke gjort dette før så aner ikke hvor holdbart det er, men det er mye bedre enn originalt uansett. Har gjort dette alltid på navet til skiven og calipter og det ser ut til at det holder å lakkere en gang i året, selv pleier jeg å ta det sen sommeren før høsten kommer så er det klart til vinteren & saltet. Slik gjør jeg hvert år Bruker mekonomen varmebestandig lakk, holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Fått montert ny belg idag, så nå fungerer den fint igjen. Kjedet meg i kveld, så var ute for å prøve å ta litt bilder. Sleit skikkelig med å få fokus på riktig plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Så nesten ut som cabriolet på de siste bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ja, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 hva heter det settet ? bestilt hvor og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 hva heter det settet ? bestilt hvor og pris ? Regner med det er luftunderstellet du tenker på? Det er bestilt hos bagriders.com. Har ikke noe spesielt navn, men er sammensatt for E92 av de. Oppsettet består av air lift belger foran og Slayer belger bak, samt Accuair e-level med sensorer på hvert hjul og fjernkontroll via app på iPod (har en gjemt knapp i bilen om fjernkontrollen feiler). e-level sies å være det beste management-kitet man får per dags dato, men det koster deretter også... Edit: Pris har jeg ikke finregnet på enda, men en plass mellom 30 og 40k etter at moms er betalt. Styringssystemet koster nesten halvparten, men fy søren så rått det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 hva heter det settet ? bestilt hvor og pris ? Regner med det er luftunderstellet du tenker på? Det er bestilt hos bagriders.com. Har ikke noe spesielt navn, men er sammensatt for E92 av de. Oppsettet består av air lift belger foran og Slayer belger bak, samt Accuair e-level med sensorer på hvert hjul og fjernkontroll via app på iPod (har en gjemt knapp i bilen om fjernkontrollen feiler). e-level sies å være det beste management-kitet man får per dags dato, men det koster deretter også... Edit: Pris har jeg ikke finregnet på enda, men en plass mellom 30 og 40k etter at moms er betalt. Styringssystemet koster nesten halvparten, men fy søren så rått det er. Har en kammerat som har Accuair på Golf 5 , er helt rått med telefonen renget med at det var det du hadde , og ja regner med prisen blir derretter. Utrolig sprek bil og FY det var raskt Om du skal på østfold siden på treff / rudskogen , si ifra , denne må jeg se ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ja, det er temmelig raskt. Bak går det litt for fort egentlig, så kunne godt vært justerbart på hastighet. Digg å slippe å tenke på å justere opp/ned trykk med forskjellig last i bilen. Blir sikkert ikke noe treff på den siden av landet i år, men blir nok over der til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ja, det er temmelig raskt. Bak går det litt for fort egentlig, så kunne godt vært justerbart på hastighet. Digg å slippe å tenke på å justere opp/ned trykk med forskjellig last i bilen.Blir sikkert ikke noe treff på den siden av landet i år, men blir nok over der til neste år. Sorry at jeg fyller opp tråden din altså... Men hastigheten kan vel byttes ut med ventilene om jeg husker riktig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Gjør ingenting det. Finner ikke noe i papirene på hvordan jeg justerer manifolden hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Gjør ingenting det. Finner ikke noe i papirene på hvordan jeg justerer manifolden hvertfall... Tror ikke det står noe om det der, men ventilene på belgene kan man bytte ut med mindre hull innvendig som resulterer i at det tar lenger tid å få inn lufta , og ut , om jeg ikke tar helt feil men ville hatt det sånn det var , med tanke på garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Sånn ja, det blir jo bare struping det.. Kjører jo 1/4" slange så er ikke mye mer å strupe. Men siden volumet bak er mye mindre enn foran, går den mye fortere ned bak. Er ikke noe problem, så det blir vel bare værende slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå