bergkvist Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Den bilen din er helt sinnsyk!!!! når er dette treffet? Såg skamfett ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Det blir nok sykt gøy! Helt klart! Gøy med sånne turer Det blir jo en ferie, ikke "bare ett treff". Vi er 6-7 biler fra Norge så langt + at vi skal møte svenskene på veien, så blir en heftig og lav kolonne! Kun kjøreturen blir nok verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Den bilen din er helt sinnsyk!!!! når er dette treffet? Såg skamfett ut:D Takker så mye! Treffet er 28. og 29. Juni i Wroclaw. Det blir nok sykt gøy! Helt klart! Gøy med sånne turer Gleder meg sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Drømmetreff det der! blir sikkert minne for livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Drømmeferie ville jeg heller kalt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Du får si ifra viss du skal ha litt mer power i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Drømmetreff det der! blir sikkert minne for livet Drømmeferie ville jeg heller kalt det! Jepp! Det blir det nok Du får si ifra viss du skal ha litt mer power i bilen! Hva kan du tilby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 360 HK og 480nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Frode, det blir ikke morsomt før iallefall 400hk på hjula!. Anbefaler deg å kjøpe en Cobb så kan du styre stort sett alt selv. Hvis du er som meg blir du fort lei og vil ha mer power.. med Cobben kan du da endre maps ettersom det passer deg og ettersom du monterer downpipes og intercooler osv. Du kan også finne/få laget Ethanol maps hvor du kan få hentet ut enda mer power. Jeg har kjørt et E40 map i snart 16mnd uten problemer. Har nettopp fått et set større turboer som skal inn nå snart da blir det også å oppgradere LPFP for å klare å kjøre E50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 360 HK og 480nm Det er for lite om jeg først skal endre noe. Frode, det blir ikke morsomt før iallefall 400hk på hjula!.Anbefaler deg å kjøpe en Cobb så kan du styre stort sett alt selv.Hvis du er som meg blir du fort lei og vil ha mer power.. med Cobben kan du da endre maps ettersom det passer deg og ettersom du monterer downpipes og intercooler osv. Du kan også finne/få laget Ethanol maps hvor du kan få hentet ut enda mer power. Jeg har kjørt et E40 map i snart 16mnd uten problemer. Har nettopp fått et set større turboer som skal inn nå snart da blir det også å oppgradere LPFP for å klare å kjøre E50.Takk for tips! Blir nok ikke større turboer eller etanol på meg, men det er vel en del å hente på charge pipe, downpipe og eksos? Har afe-konfiltere fra før.Edit: har du tråd om din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Det er for lite om jeg først skal endre noe. Takk for tips! Blir nok ikke større turboer eller etanol på meg, men det er vel en del å hente på charge pipe, downpipe og eksos? Har afe-konfiltere fra før. Edit: har du tråd om din bil? Joda det er masse og hente i forhold til orginalt! ville nok gått for downpipes,ic, og chargepipe først, eksosen ellers på E92 er det ikke mye å hente på. tipper at du kan klare rundt 380-400hk på hjula med kun 98 bensin og en pro tune på COBB. Det er vel heller dårlig med min tråd.. startet så vidt en liten tråd når jeg kjøpte bilen min her på bimmers men den er vel ikke særlig oppdatert lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Joda det er masse og hente i forhold til orginalt! ville nok gått for downpipes,ic, og chargepipe først, eksosen ellers på E92 er det ikke mye å hente på. tipper at du kan klare rundt 380-400hk på hjula med kun 98 bensin og en pro tune på COBB. Det er vel heller dårlig med min tråd.. startet så vidt en liten tråd når jeg kjøpte bilen min her på bimmers men den er vel ikke særlig oppdatert lengre.. Det er mer enn nok for min del. Har sett litt på AR sine downpipes men aner ikke om de er bra eller dårlig. Downpipes gir vel en del mer lyd også? Har du noen anbefalinger av merker av resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Det er mer enn nok for min del. Har sett litt på AR sine downpipes men aner ikke om de er bra eller dårlig. Downpipes gir vel en del mer lyd også? Har du noen anbefalinger av merker av resten? Har hørt mye bra om AR sine DP, men har ikke prøvd dem selv. Jeg har DP og IC fra Wagner som jeg er veldig fornøyd med. Så har jeg ER chargepipe og Forge dumpventiler og et Injen intake. hvis jeg skulle endret på noe så hadde det nok vært å bytte ut Injen med noe annet.. er usikker på hvor mye mer det bråker fordi jeg gikk fra eismann race eksos til bastuck når jeg monterte Downpipes. Eismann race sitt var litt vel høyt for min smak og jeg ville heller ha quad eksos. Nå med downpipes og bastuck eksos så syns jeg ikke det bråker for mye. Anbefaler deg å tenke på Quaife diff dersom du setter igang endre litt på motoren.. tror nesten jeg vil kalle Quaife sin diff den beste upgraden jeg har gjort så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 400hk og "enhjulsbörn" som svenskene sier Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå