Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Takker for info, R3dnax. Får se hva jeg ender opp med til slutt! Quaife har jeg tenkt på lenge, heldigvis har jeg skrudd diff så det er enkelt å åpne den. God mulig det kommer før noe annet. Får se hvor mye penger jeg legger i det. Fjoråret var relativt dyrt bilår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for info, R3dnax. Får se hva jeg ender opp med til slutt! Quaife har jeg tenkt på lenge, heldigvis har jeg skrudd diff så det er enkelt å åpne den. God mulig det kommer før noe annet. Får se hvor mye penger jeg legger i det. Fjoråret var relativt dyrt bilår :P

Hehe, ja har stadig lyst på noe nytt.. satt og vurderte nye turboer eller et prior desgin wide body kit..men fristelsen for mer gamp ble for stor!

Regner med montering nå i neste måned.. venter kun på en ny bensin pumpe!

Dersom du er i området sandnes/stavanger må du gi en lyd, kunne tenke meg å se luft systmet ditt i live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja har stadig lyst på noe nytt.. satt og vurderte nye turboer eller et prior desgin wide body kit..men fristelsen for mer gamp ble for stor!

Regner med montering nå i neste måned.. venter kun på en ny bensin pumpe!

Dersom du er i området sandnes/stavanger må du gi en lyd, kunne tenke meg å se luft systmet ditt i live!

Det var rimelig kult det wide body kitet, har ikke sett det før. Det ble større turboer ja? 

Kan godt gi deg en lyd om jeg er i området, jobben har kontorer i Dusavik så jeg er der i ny og ne. Men ikke så ofte med bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitt gjennom hele posten nå, veldig spennende da jeg har tenkt på dette selv i en stund. Jeg har fått ett tilbud fra Accuair med komplett kit, fikk følgende tilbud:

Stage 2 e-Level Air Management Package with TouchPad Interface = 2,195$

D2 Racing / AirTekk - Front/Rear System = $2250  

The e-Level system comes with (4) Ride Height Sensors, (1) Main Harness, (1) Sensor Cable, (1) Pressure Sensor, (1) ECU Module, (1) TouchPad or RockerSwitch Controller, and easy-to-follow installation and operation manuals. The AMP2 package I have listed below comes with the complete e-Level System, 5-gallon Aluminum Tank, Moisture Trap, Dual 400C Compressors, VU4 4-Way Manifold, and all of your necessary fittings / airline. For the bags themselves, I recommend using the D2 Racing / AirTekk system front and rear (pictured below). You may even be able to use the UAS bags/brackets with a set of KW struts. Do you have factory air suspension currently?   - Fra mail

Har du vurdert Accuair? Vuderer å handle dette kittet så fort jeg for ny bil i hus, må først finne ut hva jeg skal gå for. Om du er intr kan jeg videresende mailen hvor jeg fikk bilder av kittet sammen med dempere osv, komplett katalog å spnn. Regner med alt kommer på ca 30k ca. Og etter jeg så denne topicen så frister det bare enda mer, takk for inspirasjonen :P

Skal følge med videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitt gjennom hele posten nå, veldig spennende da jeg har tenkt på dette selv i en stund. Jeg har fått ett tilbud fra Accuair med komplett kit, fikk følgende tilbud:

Stage 2 e-Level Air Management Package with TouchPad Interface = 2,195$

D2 Racing / AirTekk - Front/Rear System = $2250  

The e-Level system comes with (4) Ride Height Sensors, (1) Main Harness, (1) Sensor Cable, (1) Pressure Sensor, (1) ECU Module, (1) TouchPad or RockerSwitch Controller, and easy-to-follow installation and operation manuals. The AMP2 package I have listed below comes with the complete e-Level System, 5-gallon Aluminum Tank, Moisture Trap, Dual 400C Compressors, VU4 4-Way Manifold, and all of your necessary fittings / airline. For the bags themselves, I recommend using the D2 Racing / AirTekk system front and rear (pictured below). You may even be able to use the UAS bags/brackets with a set of KW struts. Do you have factory air suspension currently?   - Fra mail

Har du vurdert Accuair? Vuderer å handle dette kittet så fort jeg for ny bil i hus, må først finne ut hva jeg skal gå for. Om du er intr kan jeg videresende mailen hvor jeg fikk bilder av kittet sammen med dempere osv, komplett katalog å spnn. Regner med alt kommer på ca 30k ca. Og etter jeg så denne topicen så frister det bare enda mer, takk for inspirasjonen :P

Skal følge med videre! :)

Litt usikker på hva du spør om i dette innlegget, men jeg har Accuair elevel på min. :P elevel er helt suverent!

Hvis det er e9x du skal kjøpe til så er det per dags dato kun Bag Riders sitt oppsett som går lavt nok (det jeg har). Airtekk skal komme med et frontoppsett som er 2" kortere demper på, men det kan gå ut over kjørekomfort så vidt jeg har forstått. Jeg handler alt fra Bag riders og de har super kundeservice og kvalitetsvarer.

Her er en sammenligning av demperene til airtekk og bagriders:

e90-3series-2-17.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da er jeg med. Skal sjekke ut på bagriders også, men lurer på om du handla alt laust eller i en "pakke" på en måte? Isåfall handler jeg e-level kittet hos accuair og demperene hos bagriders. Skal sende dem en mail angående de D2 demperene, sendte først en forespørsel om bags for en Mb CLS. Sikkert for den bilen de har valgt ut demperene. Takk for infoen uansett å jeg skal følge med videre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dekk på bakfelgene igår, og det ble ikke mer strekk enn det må være. Helst litt for lite. Har justert maks negativ camber og skjermen sitter dessverre på dekket fortsatt. :( må nok inn på karosseriverksted for å få banket flat profilen på innsiden av bakskjermen.

tok noen kjappe bilder:
dazanemu.jpg

4ysasu3u.jpg

ze8ere7u.jpg

Poke ble i det minste perfekt. :)
unetygy4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått! :D

Ganske gromt ja :D

:D

Legg ut noen ferdigbilder nå da:D

Er jo ikke ferdig. :P Mye justering igjen enda før den er kjørbar, samt litt mer valsing...

Rått :D skulle vært litt mere strekk ja:)

Ja, burde nok det..

Ser veldig bra ut! Rart de ikke ble mere strekk egentlig...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ja, det syns jeg også. Akkuratt nå lurer jeg på om jeg må hive av igjen dekkene og gå for 245/35.. Holder på å valse litt mer nå så får jeg se hvordan det går. Dyrt å kjøpe for breie dekk, måtte jo kjøpe nye foran..  :stupid:

Så hvis noen trenger 2stk 215/40-18 Toyo T1R så er det bare å ta kontakt. Er bare montert og kjørt ca 50m for å ta bilder. 2500kr. (Nypris 3000kr på dekkonline)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...