Frode D Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Valsa for å få plass så det ikke subber med den et'en ? Nei, trengte ikke det. Men hadde smale dekk og dekkstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9stad123 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Tiiiiiight ! Ser bra ut dette ! Lurer på om eg møtte deg på skjoldskiftet igår kveld, i den korte tunnelen mot Midtun. (Hvit e91 touring) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Nei, trengte ikke det. Men hadde smale dekk og dekkstrekk. Hvilken dim da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 205/40 og 225/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Tiiiiiight ! Ser bra ut dette ! Lurer på om eg møtte deg på skjoldskiftet igår kveld, i den korte tunnelen mot Midtun. (Hvit e91 touring) Sent from my iPhone using Tapatalk Det var nok ikke meg. E92'en står i garasjen og har gjort det de siste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9stad123 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Det var nok ikke meg. E92'en står i garasjen og har gjort det de siste mnd. Ok, Veldig lik bil ihvertfall !Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Går en prikk lik 335d i Bergen. Meget lav den også. Var helt sikker på det var Frode som kom forbi meg så jeg la ned i 3gir for å ta igjen, men så plutselig at det sto 335d bakpå Han tok det fint og dro godt avgårde med meg bakpå. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Haha, såpass. Den har ikke jeg sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Tror den er nylig kjøpt, for jeg har denne uken sett den hele 4 ganger Samme farge som deg, usikker på felger da jeg bare ser den i fart, men ser ut som noe Breyton 19" Ikke like slammed som din, men riktig så lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Fettt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Tror den er nylig kjøpt, for jeg har denne uken sett den hele 4 ganger Samme farge som deg, usikker på felger da jeg bare ser den i fart, men ser ut som noe Breyton 19" Ikke like slammed som din, men riktig så lav. Skjønner. Får holde utkikk når jeg er bergensområdet, noe som er relativt sjelden egentlig. Fettt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Da var dekk komt på felgene. Eller 3 av 4 hvertfall. Det ene bakdekket lakk luft, selv om det ikke var noe merke i hverken dekk eller felg. Så han som monterte de skulle prøve igjen imorgen. Det var helt sykt hvor mye mer strekk det ble med å gå fra 255 til 245. Var så vidt vi fikk dekket ut til kantene. Fikk senket ned bak hele veien nå, men dekket tar fortsatt i skjermene, så skal kutte de imorgen og bruke karosserilim til å behandle det med. Det ble desverre mørkt før jeg var ferdig så har kun garasjebilder med de samme vinklene som sist.. Og bilen er full i støv.... Ellers har jeg polert kantene på en kompis sine MIM-felger. Thundercoil og S.Hafsmo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 205/40 og 225/40 Vil det ikke bli mer lik strekk med 205 og 235? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Vil det ikke bli mer lik strekk med 205 og 235? Det er mulig, men jeg flytta bare framdekkene til bakfelgene og kjøpte nye foran. 195/40 var ikke et tema da det blir for smalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Rett og slett nydelig ble det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå