Sannor Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Bilen din blir bare bedre og bedre! Gjennomført og fin bil med mange artige mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 jeg lurer litt på noe Frode. Jaha? Bilen din blir bare bedre og bedre! Gjennomført og fin bil med mange artige mods Takk for det, kjekt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 var noe snakk om testing av senteret fra di nye felgene.. Teaser du, eller har jeg ikke fått med meg hvilke hjul du har handlet ? 335 din er forsåvidt helt rå, en komplett pakke av kjøreegenskaper, komfort og utseende ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Er vel ikke teasing når jeg ikke har vist noenting. Har bare sagt at jeg har senter jeg skal bygge hjul av. Blir nok ikke ferdig før etter nyttår så får bare vente Takker, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Nå er hele luftsystemet demontert og bilen står på originalt understell igjen. Planen er å selge e-Level, kjøpe airlift V2, bytte ut belgene bak (det har subbet borti igjen, så er bare et tidsspørsmål før det blir hull), bygge om bagasjerommet, ny tank, kanskje hardlines osv.. Blir mye å gjøre i vinter... Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Tøft! Hva er grunnen til at du bytter management egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Tøft! Hva er grunnen til at du bytter management egentlig? I hovedsak at når høyden er riktig så er trykkene ujevne på høyre/venstre. Kompenserer diagonalt av en eller annen grunn. Så nå blir det et mindre avansert system sånn at jeg får mindre å irritere meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 I hovedsak at når høyden er riktig så er trykkene ujevne på høyre/venstre. Kompenserer diagonalt av en eller annen grunn. Så nå blir det et mindre avansert system sånn at jeg får mindre å irritere meg over. Ahaaa.. ja for autopilot styres kun ut ifra trykket, altså ingen fysiske følere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ahaaa.. ja for autopilot styres kun ut ifra trykket, altså ingen fysiske følere? Stemmer, 8 trykknivå man kan stille inn. Thomas har det i sin STi og det virka veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Gleder meg! Bøs og gjennomtenkt vogn, blir spennende med nytt oppsett på både hjul og luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Rop ut om du skal selge Futuraene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Rop ut om du skal selge Futuraene De er solgt trur jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Neste sesong blir spennende ja! Futuraene er solgt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 De er solgt trur jeg? Neste sesong blir spennende ja! Futuraene er solgt ja. Ahh.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 spennans planer fortsatt den svarte e36-en som er vinterbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå