Haug530D Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Haug523, du kan velge Sachs supertouring, den er fin fin til senking.Har det på mine M fjører. Var kanskje bittelitt lengere enn B8. Hvem selger disse og hva vil det eventuelt koste for 4 stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 GS selger feks. Men ebay selger de også. SChmiedmann har det sikkert, antar koed har dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daddycool Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Samme problem som hos meg, som Hpi har/hadde. Dog ble det ikke bedre av borring.Har nå Sachs supertouring eller hva de het, og de helt topp! For å se om demper er ødelagt så kan du prøve å gynge på skjermen foran på begge sider. Når mine var ødelagt, så ble bilen holdt fast nede av demper slik at den ble lavere når jeg hadde lent meg på skjermen. Den kom ikke opp igjen. I tillegg så var støtstanga på demper ekstremt rustet, selv etter bare 1-1,5 år gammel. Altfor dårlig av Bilstein! Men GS fikset opp og gav meg som sagt Sachs. Forsøkte å gynge på skjermene foran, og demperne/bilen er umulig å bevege, skal det være så stivt? Ved humper/fartsdempere føles bilen alt for stiv ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Nei. Det er jo dette som har blitt påpekt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå