Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

GT3 er grenseland-bil. På samme måte som at noen ville kalt M3 for sportsbil, men andre ikke vil det. For meg er GT3 superbil i seg selv, men ingen 911 er i samme klasse som Ferrari etc.

 

Nei, de er langt over :)

 

GT3RS er jo gromme biler, men "superbil" er grom sportsbil..

 

GT2RS derimot, da snakker vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nettopp kommet en Porsche GT3 RS til vår lille by HARSTAD! Utrolig tøff bi! Det er akkurat den bilen som ble brukt i innspillingen til filmen Børning.

attachicon.gifporsche-carrera-gt3-rs-06.jpg

Edit: Usikker på om denne passer inn i tråden? Annses dette om superbil? Kan fjernes hvis ønskelig.

Er i hvertfall en superbil å kjøre.Lyden  er helt pervers når den passerer 5000, er ett helt spessielt eksosanlegg fra cargrapic på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe nytt? Så en ganske ny utgave av Lamborghini Gallardo i kø på motorveien igår mot Sandnes. Aldri sett den før og endelig en ny versjon av Gallardo som er registrert på norske skilt.

Vet bare at det lå en hvit facelift Gallardo E-gear (LP560 tror jeg de heter) ganske lenge på finn.no, gikk ned fra 2,9 i pris til 2,5 (da hos ny forhandler). Tror Lamborghinier av nyere årsmodell er svært tungsolgte i Norge. De fleste rundt millionen og et par millioner (Murcielagoer av tidlig årgang) ser tilsynelatende ut til å forsvinne raskt.

 

Mener å ha sett bilder noen sted av en svart LP560 Spyder, men uvisst om den er "ekte facelift" eller bare ombygget fra tidlig Gallardo. Går jo et par LP640-look Murcielagoer i Norge nå, samt at jeg vet om hvertfall to ekte LP640er (ene er eid av Harald @ Harald's Gym). Prøver forsiktig å fiske en prøvesittetur i den, men han er jo knapt der med tid til å slå av en prat :-({|=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble selv overrasket over at noen i det hele tatt har spottet en ute i det fri, sånn utenfor superekslusive biltreff for eliten... :P

Fun fact: Det finnes også en Aston Martin V12 Zagato i Norge. 10 poeng til den som spotter den ute på veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...