Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

@Fredrik 90 er ikke den garasjen privat?? eller er det offentlig?

Jeg har iallfall parkert i begge garasjene mange ganger, koster dog skjorta å stå der :P Jeg rusla iallfall fint rundt der nede, mulig det er seksjoner eller etasjer som krever adgang men fant masse grombiler likevel ;)

Edit:

Jeg ser at den Specialen ikke har skilt foran, er det lov nå?

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må være den fjerde Specialen, men hva med de to siste? Trodde det var 4 i Norgeattachicon.gifDSC_0083.jpgattachicon.gifDSC_0079.jpg

Stemmer at det er fire for øyeblikket.

Men denne er skrevet kontrakt på:

resize_ext_zpsy71owkmg.jpeg

Så er det en som snart skal i produksjon. Denne kommer til å være en av de aller siste i produksjonen. Blir matt grå med alt carbon matt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallfall parkert i begge garasjene mange ganger, koster dog skjorta å stå der :P Jeg rusla iallfall fint rundt der nede, mulig det er seksjoner eller etasjer som krever adgang men fant masse grombiler likevel ;)

Edit:

Jeg ser at den Specialen ikke har skilt foran, er det lov nå?

Er vel ikke lov nei, men 458 er så utrolig kjip å feste skilt i fronten på, så skjønner eieren der. Var skilt i front når den ble levert fra Autostrada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den store lidenskapen bil, så er vel dette stedet man kan realisere drømmene uten å måtte ha økonomien til å eie. Har jobbet i Autostrada siste 15 årene, fortsatt ikke i nærheten av lei:)

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den store lidenskapen bil, så er vel dette stedet man kan realisere drømmene uten å måtte ha økonomien til å eie. Har jobbet i Autostrada siste 15 årene, fortsatt ikke i nærheten av lei:)

Hva er drømmebilen hvis du hadde penger til det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri sett vitsen med biler som Pagani, totalt ubrukelige til mine behov. Sier ikke dette for å trå på noens tær men for å gjøre det klart at vi har forskjellig behov og ønsker for en bil, ultimate bilen for meg er M5. Halvt superbil og halvt familiebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri sett vitsen med biler som Pagani, totalt ubrukelige til mine behov. Sier ikke dette for å trå på noens tær men for å gjøre det klart at vi har forskjellig behov og ønsker for en bil, ultimate bilen for meg er M5. Halvt superbil og halvt familiebil :)

Du har virkelig ikke forstått det, har du rådt til Pagani så bruker man en M5 til konebil for å kjøre ungene til barnehagen :) Eller privatsjåføren kjører dem til barnehagen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig ikke forstått det, har du rådt til Pagani så bruker man en M5 til konebil for å kjøre ungene til barnehagen :) Eller privatsjåføren kjører dem til barnehagen,

Så man har "ikke forstått det" fordi man ikke ser behovet? Hadde jeg hatt råd til det så hadde jeg aldri kjøpt Pagani, LaFerrari eller liknende, hadde heller hatt en garasje full av andre biler nye som gamle :) Det hadde gitt meg større glede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...