SofaKingFresh Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Skiensfolk er gærne. Går en rød Pantera i Skien og? Lille Grenland har faktisk mye å by på syntes jeg! Tror den holder til i Siljan, men det kan være flere... Ja, faktisk mye gromt. Lille skotfoss i Grenland hadde en stund høyere Ferrari tetthet per innbygger enn Monaco Haha, det stemmer det Også skotfoss av alle plasser. Ja, mener den holder til i Siljan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Var innom Ugland-"museet" i dag. Mye RR, Bentley og amcar, men var da et par sportsbiler au Lambo 400GT Lambo Miura SV Lambo Countach De Tomaso GTS De Tomaso GT5S Må nevne denne også selv om den ikke er superbil LM002 Lamborghini bord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 I og med at du jobber hos Autostrada bmwZ, du var ikke med på lifestylemessen i Stavanger? Her i Stavanger går det forøvrig endel "superbiler". Har ikke bilder av noen. Men kan nevne ett par jeg har sett den siste mnd. SLS amg, R8, Murcielago, gallardo, 911(er), rs5, rs6(c6), f10 m5, s8 d3 og DB9 cab. Vi har jo ettpar kunder med XK, men dette er strengt tatt ingen superbil. Ellers levert vi en ny F-type for ett par uker siden, dette er vel heller ingen superbil. Men rå er den hvertfall [ Bilde ] XK har jeg fått prøvd i R-S utgaven, for en bil V8 Turbo er vel mer en nok til å bli superbil "light" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Detamaso? De tomaso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Går en 997 GT2 Clubsport edition her i lommedalen. Så den et par ganger ifjor stasjonert utenfor et hus rett borti veien. Samme karen eier også en Porsche tribute motorsykkel. Begge kjøretøyene er registrert på norske skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Detamaso? De tomaso Godt det er noen som følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Fra ett treff i Skien i dag. Dette bildet har jeg "lånt" av Lars Nord, da jeg kun rakk å få tatt bildet under. Var også en rød Ferrari 348 tb der, men den hadde kjørt før jeg rakk å ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 XK har jeg fått prøvd i R-S utgaven, for en bil V8 Turbo er vel mer en nok til å bli superbil "light" V8 kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Detamaso? De tomaso Godt det er noen som følger med Du syns det var teit å rette på det ? Kanskje like greit, så han ikke går rundt å roper tamaso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Detamaso? De tomaso Godt det er noen som følger med Du syns det var teit å rette på det ? Kanskje like greit, så han ikke går rundt å roper tamaso Neinei var bare bra det. Kan misforstås de smileyene skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg har tenkt den tanken. Har jo en Alpina til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Går vel en RUF CTR2 Turbo også i Mo i Rana. Hissig sak det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Går vel en RUF CTR2 Turbo også i Mo i Rana. Hissig sak det... Er den i sølv? Kanskje det er den Autotuning-eieren hadde før, men som han la ut til salgs for noen år (3-4?) siden. Helt klart drømmebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Den er i en slags Lilla farge. Sinnsyk bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Ok samme mannen som har SLRen har også en 300sl "gullvinge"..... Men den er kun som samleobjekt. Aldri på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå