Thundercoil Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Grattis! Ikke feil denne her Visste du kom til å kjøpe E39 touring! Haha. Kjekt å se at ikke alle kjøper familiebil med høyt bagasjelokk Hvordan går denne i forhold til coupeen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Takk takk, ja er mer enn nok plass til vogn, og handleposene! Drar jo ganske mye bedre med 4.4l og 286hk Men skulle gjerne hatt mulighet til å ha coupe også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 AUX alternaltiv er og kjøpe audiovox/dice mediabridge 1500. Erstatter cd veksler. Du får bluetooth usb og aux på den. Se litt på ebay. Koster rundt 1500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Hadde ikke tenkt å legge noe særlig med penger i det, helst dama som vil høre på, mens jeg helst kjører med spiller av og ruta åpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Kan putte i aux kabel i tv kontakten om du har det. Får lyd. Men bildet er bare grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Kan også koble aux til lydsignalet fra CD-veksleren. Så lenge det er en CD i veksleren fungerer det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Aha, stapper inn og velger tv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Lydkontakten til TV har kun støtte for mono. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg prøvde med en aux kabel i kontakta mi. Tv inn. Og satt på tv. Tok litt tid og få lyd. Måtte finne ut hvordan jeg fant riktig kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Men jeg bruker FM sender og spotify på mobilen. Funker helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Se hær ja:D flott vogn! så ut som en komfertabel cocpit di dekka dine trudde jeg seriøst ikke va 18" så mye mindre ut! men er jo pga stor bil ;D Blir kansje en utfordring med den skinnfargen å barn i bilen ? vet di blir fort sjittn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Lett å vaske skinn Tv er muta... Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Du har Prøvd volum knappen regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Jada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå