johnja Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Rett og slett båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 John du får kjøpe deg en ferge, så får bilene bli med på båttur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Var ironisk når jeg sa sjakk, hehe. Men kan du ikke beholde en av de gamle bilene da, og så investere i båt? Dette avgjør du jo selv, men som flere sier så er det langt mellom så hele og sjeldne biler som du har. Jeg har selv brent meg på å selge biler som ikke burde vært solgt, og det blir bare mer og mer vemodig med tida. Lykke til med avgjørelsen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Båt er jo forsåvidt en en fin hobby, er båtmann selv men jeg har nok bil litt høyere lista akkurat nå. Mulig dette endrer seg når man blir eldre og får barn, da er jo båthobby litt lettere da det er noe som man gjerne kan involvere familien i også. Men kan du ikke beholde 540en og Alpinaen i det minste, gir du slipp på disse to så kommer du til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Vurderer faktisk og kvitte meg med alpina b10, 540 og M5, alle e34. Dette hørtes helt forferdelig ut... Du har faktisk 2 stk E34 som er noe jeg lett kunne hatt. Alpina'en er en bil som frister, jeg undrer litt på hvor godt ombyggingen er gjort. Men uansett, alle delene er der og vognkortet er jo bare nydelig... Har du fortsatt den sølv E34 M5 Touringen? Den var virkelig en bil som fanget min oppmerksomhet. Og den bortimot eneste E34 M5 jeg virkelig kunne hatt i mitt eie. Egentlig dumt av meg å skrive inn noe her, for jeg har ikke råd til å kjøpe de uansett. Men jeg ville bare berømme deg for de flotte bilene dine, og bekymre meg over at du nå forlater bilscenen og dukker inn i galskapens båtverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 At du kunne tenke deg en, eller to av disse, tar jeg som et kompliment. Når det gjelder alpinaen så er jeg ganske sikker på at det er gjort en meget bra jobb. Alt er gjort av Manhart tuning, alpina har levert hele drivlinja, bremser og el, instrument osv. Og alt er jo godkjent i vognkort, den heter også alpina b10 biturbo i vognkortet. Når det gjelder båt, så er det en interesse som jeg har hatt i mange år. M5'n jeg har nå er en 3,8 sedan, sølvpilen ble solgt i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Da er de en tur innom finn dott enno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Nei nei John. Har du tenkt skikkelig gjennom dette nå.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Hadde jeg bare hatt penger så skulle de fått ett godt og trygt hjem hos meg, håper du finner noen som tar vare på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Bare å selge E90 det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Bare å selge E90 det Ja, skulle heller ha skrevet om jeg bare var singel så skulle jeg gjort det Hadde jeg kommet heim med to E34 som hver koster over 100 000, i tillegg til den jeg allerede har så hadde jeg fått ett stk forbanna kvinnfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Hadde jeg kommet heim med to E34 som hver koster over 100 000, i tillegg til den jeg allerede har så hadde jeg fått ett stk forbanna kvinnfolk Du kunne jo gamblet på "snarsint, men ikke langsint". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Hadde jeg kommet heim med to E34 som hver koster over 100 000, i tillegg til den jeg allerede har så hadde jeg fått ett stk forbanna kvinnfolk Du kunne jo gamblet på "snarsint, men ikke langsint". Det går over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå