antares Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Skal ha meg nye dekk i (235/35-19), og vet at Nankang NS-20 er meget prisgunstig, men er usikker på ytelse... Ser de gjør veldig dårlige tester, men i følge min lokale forhandler er dette et helt ok gjennomsnittsdekk! Blir derfor noe usikker på om jeg skal ta sjansen eller ikke? Skal jo brukes til normal kjøring, og ikke noen banekjøring el.l. Hva tror dere... er de virkelig så dårlige som tilbakemeldinger på nett skal ha det til, og hvorfor er de da såpass mye solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 har hatt nankang ns-20 i 235/35/19 og 265/30/19 på e39 og samme dekkdimensjon på mercedes w210 i 18" . helt kurante dekk til normalt bruk? ikke de mest støysvake, men billige og greie på slitasje. men sporer noe vannvittig når de blir slitne da...(men det gjør vel de fleste ellers og) tror det skal godt gjørest å finne noe bedre til prisen da? har kjøpt mine på dekkonline forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Det verste med de billigeste dekka, er jo hvor mye de støyer... om dette ikke har noe å si, så funker det sikkert bra til normal kjøring. Det gamle ns-2 var jo livsfarlig på våte veger. hvordan det nye dekket er, det vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Anbefaler Federal SS-595. Ingen sporing og lite støy hos meg. Har både 235 og 265. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Det forundrer meg alltid når folk kjøper en dyr bil med gode kjøreegenskaper og ytelser slik som en BMW, og deretter ødelegger det med å kjøpe billige jalladekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antares Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Ikke til min hensikt å ødelegge kjøreegenskapene, men å finne et dekk med godt ytelse/prisforhold! Skulle vel bare mangle... Har kjørt mye forskjellig opp gjennom årene, også anerkjente merker, uten at jeg har blitt spesiell fan av disse... Jokke; du anbefaler Federal, hvordan er de på vått føre, og har du noen erfaringer under eksempelvis kraftig oppbremsing? Noen tester på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Det forundrer meg alltid når folk kjøper en dyr bil med gode kjøreegenskaper og ytelser slik som en BMW, og deretter ødelegger det med å kjøpe billige jalladekk.. Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Lånte noen felger med Federal SS-595 en periode og de var livsfarlige på vått. Antispinnlampa lyste jevnt og trutt og det var meget lett å fremprovosere skrens om man villle. Jeg har god erfaring med Toyo og Falken dekk hvis man vil ha dekk som har ok pris og bra grep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antares Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Ok, hørtes ikke bra ut, og greit å få vite! Begynner å få en fornemmelse av at Khumo Ecsta Le Sport er et av de bedre "billigmerkene"... har jo også gjort en bra test hos tyske ADAC. Noen som kjører på disse og har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Jeg kjører på ecsta foran på e30en. Fornøyd med de altså. Nå blir ikke den brukt mye til hverdagskjøring da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Syns nankang ns20 er bra jeg. Har det på familievogna.Brae spinne dekk er det og:)Men klart har man feks en m3 eller m5 og skal utnytte kjøregenskapene i bilen blr man handle noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Hvordan er NS-20 i forhold til de gammle NS-2? Jeg har hatt NS-2 på min E39 og har vært fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 På vått er disse dekkene like dårlige, om ikke dårligere enn piggfrie vinterdekk. Ellers støyer de ordentlig, men er ellers slitesterke og supre på tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 På vått er disse dekkene like dårlige, om ikke dårligere enn piggfrie vinterdekk. Ellers støyer de ordentlig, men er ellers slitesterke og supre på tørt. Jeg erfarte at Nankang var helt greie på vått føre også, men selvfølgelig ikke optimale i forhold til andre annerkjennte dekkmerker. Nå skal det sies at jeg kjører på Antyre bak og de er rett og slett livsfarlige på vått føre, slipper lett i 30-40km/t i svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Lånte noen felger med Federal SS-595 en periode og de var livsfarlige på vått. Antispinnlampa lyste jevnt og trutt og det var meget lett å fremprovosere skrens om man villle. Jeg har god erfaring med Toyo og Falken dekk hvis man vil ha dekk som har ok pris og bra grep. Enig!! Federal SS-595 er livsfarlige dekk på vått føre som slipper som om det skulle vært is. Hadde disse på E46'n min og aldri mer. NSII har jeg hatt på en e36 tidligere og husker de som helt kurrante dekk. En får det en betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå