Halvor_nor Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Oisann, hadde visst en tråd her jeg :s Update: plukket sammen bilen igjen for vinteren, blir brukis da:) Har havarert motoren som følge av ødelagt reg.reim men driver nå å slipper nedi en m20b23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 marrakesch Braun hadde vært fett på denna ! 1 serie brunfarge'n Ja, ikke sikkert det hadde vært så dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Noen bilder: Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 satan... nok engang glemt denne tråden har jo fått sammen b23'n og bilen starter og går uten problemer har også fått byttet girkasse samtidig blir brukt daglig denne og derfor lite fremgang på den... hmm... banebil til våren? kan jo dra inn e36'en også : Bilen er en fantastisk kjøremaskin som trillet ut av BMW fabrikken sent i 1996, og fikk navnet; BMW e36 316i coupé den fikk ekstrautstyr som f.eks. selv-blendende speil, PDC, varme i seter + speil, 2-sonet klima m/AC, cruisekontroll, el. speil og vinduer, sports-seter i skinn og utv. m-tech fargekoden falt på Tecnoviolett med stilig "lilla" interiør... Kjøpte den i Oslo Oktober 2011. Hadde ikke lappen enda da... bilen hadde på den tiden 4-trinns girkasse 1-2- -4-5. I mangel på vital kunnskap ble denne send på verksted for bytting, fikk også da tettet en olje-lekkasje Dette var en "glad-periode" hvor bilen var i tipptopp stand Dette varte vel i ca 1 uke? Nyttårsaften 2011 ble jeg påkjørt av en snøscooter, når jeg øvelseskjørte og bilen var ikke lenger strøken Fikk erstatning for skaden, og valgte kontantoppgjør siden jeg gikk bilskade og lakkerings-faget på skolen... og tenkte at jeg kunne fikse dette selv datoen er 17.01.2012 og jeg kommer smilende ut fra biltilsynet i Elverum med midlertidlig førerkort i hånda Jeg tar bussen hjem etter skolen og henter bilen Et par uker går med relativt grei kjøring og drar bilen av veien i brukbar fart... (nei, det var ingen griskjøring i bildet) nedi grøfta, kommer et smell og jeg står midt på veien igjen... går ut og møter et trist syn for en hver person som er glad i bilen sin etter dette ble jeg halv-lei alt sammen, men bestemte meg for å sette bilen i jigg og dra den rett igjen for så å ta resten etterhvert bilen så slik ut en stund: iknow baklyktene er helt jævlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 kjøpte nye lykter foran: så kom tiden for lakkering av bakskjermer, bakfanger og bakluke ringene ble byttet til led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 dette er ikke lenge etter lakkeringen ble gjort her har jeg fått bytta baklyktene også ett glimt av e30'n kjørte ca 35 mil for å kjøpe m3 ratt ser også at det nesten gror poteter på gulvet i bilen random bilder... her har bilen 30/30 senk som er til salgs BTW etter litt grubling fant jeg ut at bilen; den skal ned testing av div. lykter og kombinasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Bilen står nå på vinterlagring... her er noen bilder fra i sommer har bytta felger til gs-retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Denne er rå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Denne er rå... Hehe takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Har fått tak i en org. M3 bakfanger samt en m3 spoiler er usikker på det med spoileren.... yay or nay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 dersom du hadde hatt bilen 2-3cm høyere hadde det blitt tøft med vinge, men når du har den så pass lav så ser det etter min mening bare rart ut. De vingene der ser knalltøffe ut bakifra, men fra siden synest jeg dem ser litt snåle ut siden dem sitter så skrått på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja, stemmer får lakkere vingen og legge den oppå for å se planen er å få tak i justerbare camberstag samt heise den et par mm i hekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Veldig fin bil med flott farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Veldig fin bil med flott farge. Takk! liker denne fargen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå