Erikyog Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 MYE gjennomførte biler! Men fikk alle bila premie eller? Men de så vel fortjent ut uansett Har du heva bilen i front eller, Halvor? Helt rått oppmøte hvis 247 biler stemmer! Det var flere enn 247, det vare bare de som var på atlanterhavsveien:) Ivrig86 dvs kjørte ikke .. flere som sto igjen på GS ^ så noen sa det allerede:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 hva felger er det som står på den grønne e30`n? Hvordan felger har den grønnen nå ? Mener de heter SSR..! De er custombygde. Om jeg ikke tar heeeelt feil (rett meg om jeg tar feil) så finnes kun de 4 felgene der. 9,5" foran og 10,5" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 @Jørgen Lie! Når du sneik deg til dette bilde? vi sitter jo fan meg inni der å jeg så ikke noen andre enn en som gikk forbi i fart å tok bilde:D Bilen min var jo grisete...Kjørt så langt:/ og glemte såklart bøtte.. å vi kom kl 08.45 så det var ingen på stasjonen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Hehe, nei husker ikke når det var. Sto jo en stund også Mulig jeg var i blindsonen din pga speilet ditt Du var jo ikke den eneste som ikke kom med nyvaska bil da.. De fleste var vel skitten til en hvis grad Din er jo går, så det vises ikke skikkelig heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Her kommer mine beste bilder IMG_1484 by matsrh, on Flickr IMG_1490 by matsrh, on Flickr IMG_1499 by matsrh, on Flickr IMG_1508 by matsrh, on Flickr IMG_1516 by matsrh, on Flickr IMG_1518 by matsrh, on Flickr IMG_1520 by matsrh, on Flickr IMG_1523 by matsrh, on Flickr IMG_1528 by matsrh, on Flickr IMG_1528 by matsrh, on Flickr IMG_1534 by matsrh, on Flickr IMG_1536 by matsrh, on Flickr IMG_1542 by matsrh, on Flickr IMG_1544 by matsrh, on Flickr IMG_1548 by matsrh, on Flickr IMG_1562 by matsrh, on Flickr IMG_1564 by matsrh, on Flickr IMG_1575 by matsrh, on Flickr IMG_1583 by matsrh, on Flickr IMG_1586 by matsrh, on Flickr IMG_1592 by matsrh, on Flickr Kan fjerne skilt nr for de som vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Hehe, nei husker ikke når det var. Sto jo en stund også Mulig jeg var i blindsonen din pga speilet ditt Du var jo ikke den eneste som ikke kom med nyvaska bil da.. De fleste var vel skitten til en hvis grad Din er jo går, så det vises ikke skikkelig heller! Ja du var vell det:) Ja så langt er den grå - tiden vil vise ...blei gira når Hansi -> aka E61 M5 hadde blå metallic (?) folie, har veldig lyst på annen farge! Å grattis med enda en medalje! Fikk jo forøvrig hilst på noen fra bimmers også, FTE og Tzunami hyggelige folk;) Prøvde å hilse på en til men fikk vell ikke mye svar tilbake...ikke vet jeg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 sååå mye gromt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Hærlich! skulle vært der E28'n til halfdan, hva er under panseret på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Hærlich! skulle vært der E28'n til halfdan, hva er under panseret på den? Er nokk ikke halfdan sin dette! Men ståle hopmark meget flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 her var det mye gromme biler hva felger er det som står på den grønne e30`n? SSR Mesh tror jeg de heter Syykt råe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Flotte bilder jørgen kjedelig at jeg kom så sent, så fikk plass på andre siden av gressplenen på oversiden, men den var jo ingenting å se på iforhold til at det gromme som var innom treffet! Kolonnekjøringen var også helt innenfor, var gøy å se så mange bmw'r på rekke og rad! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Er nokk ikke halfdan sin dette! Men ståle hopmark meget flott bil Åja kjente igjen felga så tok en sjangs my bad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 At den grønne E30'en har fått seg SSR Mesh felger (el SSR Formula Mesh) er vanvittig rått! Absolutt min favorittfelg til E30 Er det samme som stod på fpurist-m3'en? Ser ut som det var bra standard på bilene også, tross været. Fine bilder Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Er det noe tråd her på den grønne e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 De er grise tøffe de felgene, men er ikke ssr kopi av mye annet da ? Jeg har 2 stk BBS E50 felger, å de er mye like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå