Gå til innhold

Bilder fra GS-treffet på Bud 08.06.13

Anbefalte innlegg

Det er så høl i hue..

Her samles mennesker fra nær og fjern for å dyrke interessen sin under trygge og kontrollerte omstendigheter, så stiller politiet seg opp som noen kukhoder langs veiene.. Det samme gjelder banetreffene rundtom i landet, folk drar dit for å kjøre på bane og få herjet ifra seg under kontrollerte former, så blir de straffet for det av politiet og vegvesenet. Ønsker de å skremme folk fra å bruke banene rundtom? Er det bedre at ungdommen raser fra seg på veiene fordi de ikke tør å stille opp på lovlige arrangementer, av frykt for å bli avskiltet på tur til og fra treffene? Jeg skjønner godt at de vil ta verstingene for det ER ofte endel idiotkjøring i forbindelse med treff, men det må da være mulig å se litt mellom fingrene når det ikke er en haug av en bil som passerer og sjåføren oppfører seg pent i trafikken.. Dersom bilen er hel og pen og ikke har noen åpenbare feil/mangler av farlig karakter syns jeg det er idioti at de opptrer på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satan.. Her var det myye gromt! :D

Btw hva skjedde med den rød e30'a med pollti' bak seg?

Hørte det var flere som ble stoppet og henvist til BT for full teknisk kontroll :(

Jaggu godt de tar jeg tid til det!! Er liksom ikke nok andre problemer i Norge.. Bare å ta av seg hatten for politiet i dette landet!!

Politi i Norge er til å le av!! Di skulle begynne å prioritere annerledes etter Breivik gikk amok... Men kun få uker etterpå var jeg og diverse andre i Karl Johan med sykkla... Gjett hva politiet brukte tiden på da? Joda! Gikk å skrev opp skiltnummeret på di som hadde for lite skilt eller feil vinkel på skiltet!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi i Norge er til å le av!! Di skulle begynne å prioritere annerledes etter Breivik gikk amok... Men kun få uker etterpå var jeg og diverse andre i Karl Johan med sykkla... Gjett hva politiet brukte tiden på da? Joda! Gikk å skrev opp skiltnummeret på di som hadde for lite skilt eller feil vinkel på skiltet!! :roll:

er det regler for hvordan skiltet skal stå, altså synlig er jo greit nok, men er det noe regler som sier noe om hvem vei det skal stå f.eks? kansje man skal begynne og kjøre med skiltet opp ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MANGE regler for hvordan det skal stå, avstand fra bakken til nedre kant av skilt, øvre kant av skilt, vinkel hit og dit osv, så de har nok grunnlag til det, hvorfor de bruker til og resusjer på å praktisere det skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Er det bedre at ungdommen raser fra seg på veiene fordi de ikke tør å stille opp på lovlige arrangementer, av frykt for å bli avskiltet på tur til og fra treffene? [...]

Dersom man har alt på stell skal det da ikke være noen grunn til å frykte avskilting og/eller full teknisk kontroll? Jeg syntes det er fint at verstingene blir tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men at dem tar oss som kjører sakte og har lav bil enn og ta de som raser fra seg på veiene rundt om er jo helt idiotisk spør du meg, er bilen eu-godkjent og alt er på stell er det ingenting og frykte, men som av min erfaring fra svv er dem veldig firkanta på ting, greit nok er det og få advarsel første gangen, men det skjer jo ikke, blir avskilting på stedet fordi det er så livsfarlig og kjøre en lav bil... er det dummeste jeg har hørt!!!! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så høl i hue..

Her samles mennesker fra nær og fjern for å dyrke interessen sin under trygge og kontrollerte omstendigheter, så stiller politiet seg opp som noen kukhoder langs veiene.. Det samme gjelder banetreffene rundtom i landet, folk drar dit for å kjøre på bane og få herjet ifra seg under kontrollerte former, så blir de straffet for det av politiet og vegvesenet. Ønsker de å skremme folk fra å bruke banene rundtom? Er det bedre at ungdommen raser fra seg på veiene fordi de ikke tør å stille opp på lovlige arrangementer, av frykt for å bli avskiltet på tur til og fra treffene? Jeg skjønner godt at de vil ta verstingene for det ER ofte endel idiotkjøring i forbindelse med treff, men det må da være mulig å se litt mellom fingrene når det ikke er en haug av en bil som passerer og sjåføren oppfører seg pent i trafikken.. Dersom bilen er hel og pen og ikke har noen åpenbare feil/mangler av farlig karakter syns jeg det er idioti at de opptrer på denne måten.

Det finnes jo et gitt regelverk som alle må forholde seg til. Regleverket er ganske tydelig og enkelt å finne, så det burde jo ikke komme som noe sjokk dersom de påpeker mangler ved en eventuell kontroll. Forstår helt ærlig ikke problemet her.

Dersom de blir stoppet for fart, så er det jo nettopp det de ikke har gjort - å rase fra seg på bane.

Kjempetreff! Utrolig kult å se at så mange møtte opp tross litt regnbyger i lufta. Herlig å se at så mange tar så godt vare på bilene sine også :applause: Bare å ta av seg hatten for hva lille Norge har av BMW`er rundt om.

Som E39-fan så fikk jeg en tåre i øyekroken av den E39`en som stakk av med pokal. Perfeksjon :D

Jeg kommer tilbake med bilder. Litt RAW å gå gjennom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det regler for hvordan skiltet skal stå, altså synlig er jo greit nok, men er det noe regler som sier noe om hvem vei det skal stå f.eks? kansje man skal begynne og kjøre med skiltet opp ned :P

Ja ikke mer bøyd enn en viss grad osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare med reservekamera og gadd ikke drasse så mye på det.

Her er i alle fall noen :)

img3279u.jpg

Egen bil på plass. Selvsagt full i dritt på turen fra Ålesund og over til Bud. Orka ikke å stå i vaskekø nedpå shell for å vaske og dessuten er ikke bilen min så mye å se etter :lol:

img3285r.jpg

img3283aw.jpg

img3288kc.jpg

img3293p.jpg

img3298uy.jpg

img3299ir.jpg

img3300m.jpg

img3313sw.jpg

img3311y.jpg

img3304uo.jpg

img3315ir.jpg

img3317xc.jpg

img3372az.jpg

img3376ce.jpg

img3322y.jpg

img3325jh.jpg

img3330q.jpg

img3332y.jpg

img3333i.jpg

img3348c.jpg

img3355o.jpg

img3360n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...