Gå til innhold

10' E91 LCI M-sport! Beyern 19" ! Ny update 01.08!

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått solgt E46en! Så da har jeg fått handlet meg ny bil å denne gangen ble det E91 318D (143hk) Full M-Sport inn og utvendig ! Utrolig fornøyd så langt ! Nydelig bil som er nydelig å kjøre !

Bilen har M-sport understell, 6trinns manuell, Navi , HIFI , Alcantara skinnstoler, Svart taktrekk, Full M-sport optikk ++++
Har ikke noe utstyrsliste foran meg, men den kommer!

Planer for bilen:

- Chip

Det som jeg er gjort/bestilt:

- Montert led i angeleyes.
- Montert led i grøftelys.
- Montert svarte nyrer/grill. + Grill med m-stripene.
- Sotet vinduene helt fremme + toppen av frontrute.
- Montert dobbelstuss endepotte.
- Montert senkefjærer 50/35.

- Montert senkeskåler fremme. Senker ca 10-20mm , vet ikke om jeg kan si meg enig.

- Montert splittere.

- Montert streamer i frontruten.

- Sotet baklyktene med film.

Bilder. Ikke de beste, men noen jeg tok i farta.

md0s6o6nrx872dv1ck5t.jpg
8tdmhoio7hun1q0weass.jpg
9nrzuo1nv97hbi85fo29.jpg
lnx3ix6t4gaybarp9791.jpg
ba8o29c61m58ax68yrpp.jpg
Montert svart grill !
a0jj6oi4kajbeghgq2g1.jpg

Bilder etter jeg fikk lagt solfilm på ruter fremme og i toppen av frontrute.
db03pt3pwyipvfcoo7qr.jpg
krzgxis9603u0k147uyt.jpg
jp0w9xuncn1nnc789706.jpg
hiruk1pkyhppwcna4t57.jpg
jzafjge9sjwhj11fsxyf.jpg
w5rn69ln8tm414obl85h.jpg
l79jchh8h3iuff1gnxqz.jpg
mi60f6s5v2c2bya7yri9.jpg

Bilder etter 50/35 senk. Ble litt stivere ,men ødela ingenting av kjørekomfor så er utrolig fornøyd å bilen ble perfekt på høyden også synes jeg ikke for lav og ikke for høy :) men ikke så lett å se på disse bildene. Bare felger og smått igjen nå så kan jeg si meg fornøyd! :)

Utrolig dårlige bilder , men noen jeg tok rett etter jobb :) Kommer noen som er tatt med noe annet enn IPHONE imorgen ! :)

imq4pnz796mzv80yx8db.jpg
1g602kfwnbexic5fddba.jpg

Ny endestuss.

d6y8x8lq2pdpvxuujiyk.jpg
b2z0a3308trgke6yc00m.jpg

Er hvite lys i ringene og grøftelysene, ble veldig blå på bilde.
irnktiv0cq4xg6cyjjaq.jpg
o6gfljtfjbd9p2tp76d6.jpg

Montert grill med ///M striper.

post-69683-0-87480300-1406909483_thumb.j

post-69683-0-30774200-1406909522_thumb.j

Montert carbonsplittere. Vurderer og lakke disse i bilens farge? 

post-69683-0-94435900-1406909566_thumb.j

post-69683-0-04735500-1406909601_thumb.j

Ellers har jeg montert senkeskåler fremme. Hjalp nå litt men var ikke mye forskjell. Til uka som kommer skal jeg lakke opp fremfangeren og vurderer da og lakke splitterene samme med fanger , hva mener folk om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Monterte hvite angel eyes pærer idag :) Utrolig fornøyd , kjøpte på gs. 20w per pære. Bilde kommer. Har bestilt xenon kit 55w 6000k til grøftelys, svart grill (noen som vet åssen disse er å montere?) som monteres forløpende. Har også bestemt meg for å bestille ny endepotte med dobbel endestuss som passer den orginale m-sport fangeren og sist men ikke minst bestiller jeg supersport justerbart så fort jeg kan :) Noen som har erfaringer med supersport justerbart senkesett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, liker oppgraderingene. Bortsett fra det med led pærer og xenon i grøftelys, men det er min mening :)

Ja var veldig i tvil selv , ville beholde den orginale looken , men ville prøve med hvite lys i fronten , om det ser bra ut blir det sånn hvis ikke blir det tilbake til org pærer i grøft å ringene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja :) blir nok bra med planene og ser så klart bedre og nyere ut med hvite lys foran der, man så klart kjører LED ;)

Ja gleder meg til bilen blir som jeg ønsker :) skikkelig innertier:) Takk for positive tilbakemeld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil, Ser meget bra ut :) Vudert å montere leppe?

Takk takk :) har sett litt på splittere , så kommer nok det å :) har allerede m fanger så er egentlig fornøyd men er alltid sånn at jeg må ha de lille ekstra :)

tror dette blir bra.

Ang felger så finnes det utrolig mye da. pris det avhenger litt av :P

vurdert noe addon og evt dobbelt utblås? :) tror det blir relativt bøst når du får på felg og senk

Har bestilt dobbelt utblås som passer m bakfangeren perfekt :) bilder kommer når jeg er ferdig på jobb å kan inn på data :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dette blir bra.

Ang felger så finnes det utrolig mye da. pris det avhenger litt av :P

vurdert noe addon og evt dobbelt utblås? :) tror det blir relativt bøst når du får på felg og senk

Her har du bilde av eksosen som skal på så fort den kommer ! :)

$(KGrHqN,!ocFCqvlqu!9BRu,S6UB1Q~~60_12.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil, men når det gjelder xenon i tåkelysa. Både jeg og en kompis slet veldig med forstyrrelser på radioen i etterkant, så anbefaler deg å sjekke ut det. Spesielt når forholdene ble litt dårligere mista vi radioenkanalen, skrudde vi av lysa så fikk vi signal igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil, men når det gjelder xenon i tåkelysa. Både jeg og en kompis slet veldig med forstyrrelser på radioen i etterkant, så anbefaler deg å sjekke ut det. Spesielt når forholdene ble litt dårligere mista vi radioenkanalen, skrudde vi av lysa så fikk vi signal igjen.

Såpass ! Da må jeg se på det , gidder ikke ha sånn tull :) da må jeg finne på noe annet :) har å bestilt senkefjærer:) 50/35mm satser på at det ikke vil subbe når felgene jeg skal bestille kommer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...