BmwM46 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Da har jeg fått solgt E46en! Så da har jeg fått handlet meg ny bil å denne gangen ble det E91 318D (143hk) Full M-Sport inn og utvendig ! Utrolig fornøyd så langt ! Nydelig bil som er nydelig å kjøre !Bilen har M-sport understell, 6trinns manuell, Navi , HIFI , Alcantara skinnstoler, Svart taktrekk, Full M-sport optikk ++++Har ikke noe utstyrsliste foran meg, men den kommer!Planer for bilen:- ChipDet som jeg er gjort/bestilt:- Montert led i angeleyes.- Montert led i grøftelys.- Montert svarte nyrer/grill. + Grill med m-stripene.- Sotet vinduene helt fremme + toppen av frontrute.- Montert dobbelstuss endepotte.- Montert senkefjærer 50/35. - Montert senkeskåler fremme. Senker ca 10-20mm , vet ikke om jeg kan si meg enig. - Montert splittere. - Montert streamer i frontruten. - Sotet baklyktene med film.Bilder. Ikke de beste, men noen jeg tok i farta.Montert svart grill !Bilder etter jeg fikk lagt solfilm på ruter fremme og i toppen av frontrute.Bilder etter 50/35 senk. Ble litt stivere ,men ødela ingenting av kjørekomfor så er utrolig fornøyd å bilen ble perfekt på høyden også synes jeg ikke for lav og ikke for høy men ikke så lett å se på disse bildene. Bare felger og smått igjen nå så kan jeg si meg fornøyd! Utrolig dårlige bilder , men noen jeg tok rett etter jobb Kommer noen som er tatt med noe annet enn IPHONE imorgen ! Ny endestuss.Er hvite lys i ringene og grøftelysene, ble veldig blå på bilde. Montert grill med ///M striper. Montert carbonsplittere. Vurderer og lakke disse i bilens farge? Ellers har jeg montert senkeskåler fremme. Hjalp nå litt men var ikke mye forskjell. Til uka som kommer skal jeg lakke opp fremfangeren og vurderer da og lakke splitterene samme med fanger , hva mener folk om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Ingen son har tips / erfaringer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Monterte hvite angel eyes pærer idag Utrolig fornøyd , kjøpte på gs. 20w per pære. Bilde kommer. Har bestilt xenon kit 55w 6000k til grøftelys, svart grill (noen som vet åssen disse er å montere?) som monteres forløpende. Har også bestemt meg for å bestille ny endepotte med dobbel endestuss som passer den orginale m-sport fangeren og sist men ikke minst bestiller jeg supersport justerbart så fort jeg kan Noen som har erfaringer med supersport justerbart senkesett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Fin bil, liker oppgraderingene. Bortsett fra det med led pærer og xenon i grøftelys, men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Fin bil, liker oppgraderingene. Bortsett fra det med led pærer og xenon i grøftelys, men det er min mening Ja var veldig i tvil selv , ville beholde den orginale looken , men ville prøve med hvite lys i fronten , om det ser bra ut blir det sånn hvis ikke blir det tilbake til org pærer i grøft å ringene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Fin bil ja blir nok bra med planene og ser så klart bedre og nyere ut med hvite lys foran der, man så klart kjører LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Fin bil ja blir nok bra med planene og ser så klart bedre og nyere ut med hvite lys foran der, man så klart kjører LED Ja gleder meg til bilen blir som jeg ønsker skikkelig innertier:) Takk for positive tilbakemeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 tror dette blir bra. Ang felger så finnes det utrolig mye da. pris det avhenger litt av vurdert noe addon og evt dobbelt utblås? tror det blir relativt bøst når du får på felg og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Grattis med ny bil, Ser meget bra ut Vudert å montere leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Grattis med ny bil, Ser meget bra ut Vudert å montere leppe? Takk takk har sett litt på splittere , så kommer nok det å har allerede m fanger så er egentlig fornøyd men er alltid sånn at jeg må ha de lille ekstra tror dette blir bra. Ang felger så finnes det utrolig mye da. pris det avhenger litt av vurdert noe addon og evt dobbelt utblås? tror det blir relativt bøst når du får på felg og senk Har bestilt dobbelt utblås som passer m bakfangeren perfekt bilder kommer når jeg er ferdig på jobb å kan inn på data Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 tror dette blir bra. Ang felger så finnes det utrolig mye da. pris det avhenger litt av vurdert noe addon og evt dobbelt utblås? tror det blir relativt bøst når du får på felg og senk Her har du bilde av eksosen som skal på så fort den kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Fikk montert den svarte grillen idag Må si jeg synes det ble finere Hva syns dere? Er veldig sugen på å bytte ut skiltplatene! Noen som har tips til hva jeg kan ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Da er vinduene tonet og xenonkit ankommet i posten montering imorgen så fort jeg er ferdig på jobb bilder kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Kul bil, men når det gjelder xenon i tåkelysa. Både jeg og en kompis slet veldig med forstyrrelser på radioen i etterkant, så anbefaler deg å sjekke ut det. Spesielt når forholdene ble litt dårligere mista vi radioenkanalen, skrudde vi av lysa så fikk vi signal igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Kul bil, men når det gjelder xenon i tåkelysa. Både jeg og en kompis slet veldig med forstyrrelser på radioen i etterkant, så anbefaler deg å sjekke ut det. Spesielt når forholdene ble litt dårligere mista vi radioenkanalen, skrudde vi av lysa så fikk vi signal igjen. Såpass ! Da må jeg se på det , gidder ikke ha sånn tull da må jeg finne på noe annet har å bestilt senkefjærer:) 50/35mm satser på at det ikke vil subbe når felgene jeg skal bestille kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå