Gå til innhold

10' E91 LCI M-sport! Beyern 19" ! Ny update 01.08!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må ikke fjerne railsene, de hører hjemme på en touring! Ser helt naken ut uten.

Du får hive ut noen bilder imorgen av det du har montert. :)

Det jeg å tenker at det kan se litt rart ut.

Bilder kommer imorgen etter vask å litt shining :) Potta som du linket til satt som ett skudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lekt med tanken på å legge lys sotfilm på baklyktene , men da snakker vi ikke om noe ville greier , men bittegrann. Kanskje ser dette litt mer cleant ut(?). Noen som har lagt film på lyktene før som har film å referere til ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett lite dilemma her. Var før ikveld å kikket på noen flunk nye BBS Lemans (Replika?) , han som skulle selge de sa disse var kjøpt i tyskland osv , så var ikke noe GS greier. Men er det noen som kan bekrefte det ? Er jo garantert ikke noe orginalt til den nettesum 6000,- for 4felger? Men så til poenget. Prøvde kun bakfelgen på å det så ut til å passe bra , var et35 og 10" bredde bak + 8,5 bredde forran. Dette er 20". Vil det se alt for stort ut ? Men jeg sitter her med en følelse om at jeg bare må slå til , men så tenker jeg liksom kanskje at de ikke er så flotte på en bil som dette ? Er ute etter felger som ser bra ut å ikke alle har. Helt mot kanten av hjulbuen / aggresiv look om man kan kalle det det. Var ikke mye til kant heller, men bak var det jo mye mer kontra de forran. Hva ville dere valgt ? Zito WP 111 eller disse BBS LEMANS ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du ha felger som ikke alle har bør du gå meget raskt vekk ifra wp111 og Lemans værtfall :P utrolig mye biler som triller på dette.

har selv gs LM felger i 19" på min e90. passer jo bilen bra, men kunne tenkte meg noe mer unikt. ville selv ikke gått får større enn 19", men er nå smakssak det.

ville fjerna sotinga i frontruta di og, ser bare jalla ut syns jeg :P hører hjemme i gamle volvoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS LM ser ut som de er laget for E90/91/92/93 etter min mening. Kler disse bilene meget godt. Men samtidig er disse felgene alle veiene du snur hodet. LM på din, ville jeg hatt sølv eller gun metal. Men passer med gull og mye annet også, for de som liker det.

Personlig synes jeg (hvit,rød og sort) E91 er knall med senk og BBS LM-r, med gun metal senter :)

Zitoene i sølv synes jeg fort ser litt kjedelig ut, med mindre de er heftig konkav og brede i 20" på E60.

På E90 og de, synes jeg 19" og senk er midt i blinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder etter 50/35 senk. Ble litt stivere ,men ødela ingenting av kjørekomfor så er utrolig fornøyd å bilen ble perfekt på høyden også synes jeg ikke for lav og ikke for høy :) men ikke så lett å se på disse bildene. Bare felger og smått igjen nå så kan jeg si meg fornøyd! :)

Utrolig dårlige bilder , men noen jeg tok rett etter jobb :) Kommer noen som er tatt med noe annet enn IPHONE imorgen ! :)

imq4pnz796mzv80yx8db.jpg

1g602kfwnbexic5fddba.jpg

Ny endestuss.

d6y8x8lq2pdpvxuujiyk.jpg

b2z0a3308trgke6yc00m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du ha felger som ikke alle har bør du gå meget raskt vekk ifra wp111 og Lemans værtfall :P utrolig mye biler som triller på dette.

har selv gs LM felger i 19" på min e90. passer jo bilen bra, men kunne tenkte meg noe mer unikt. ville selv ikke gått får større enn 19", men er nå smakssak det.

ville fjerna sotinga i frontruta di og, ser bare jalla ut syns jeg :P hører hjemme i gamle volvoer.

Enig :) Dog er hjulhusene til E9X ganske store, så det kommer litt an på stilen. Med rikelig senk er nok 19" fint, men med moderat senk, så kunne nok 20" sett fra ut også!

Nå kjører du på med masse riktige mods (sett bort fra den sotinga i frontruta etter min mening), så nå må du finne deg noen felger som ikke "alle" har.;) Halvparten av norges E9x´er har jo Zito wp 111 eller LM-reps. Google litt, se på forskjellige utenlandske forum, se om det er noe du liker som det er få av i Norge :) Er et hav av felger og velge i, både som selges i Norge, men som man også kan skaffe til en OK penge i utlandet.:)

EDIT: Her finnes en del alternativer. Synes den som kom opp som forsidebilde var pen :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... hQuery=bmw

Her: http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... hQuery=bmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget bra med senk og ny eksos! Facelift E90 og E91 er skikkelig pene..

Som andre nevner her oppe så er LeMans og WP111 veldig mange som har i Norge. Men hvis du er fornøyd med LeMans så er det jo bare å kjøpe!

Et annet merke jeg kan anbefale er VMR. Har god erfaring med de og de har gode priser.

http://velocitymotoring.com/wheels.html

Kan gi deg en mailadresse du kan kontakte de på hvis du finner noen du har lyst på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig sugen på å bytte ut skiltplatene! Noen som har tips til hva jeg kan ha?

Jeg syntes helt svarte er finest, tok bare å pussa lett på mine med sandpapir, renset med rødsprit og lakket med svart Biltema hobbylakk. Vips, helt svarte skiltplater og ser strøkent ut. For best resultat er det sikkert lurt å legge mange tynne lag, hvertfall det jeg gjorde og det ble pent. Spraya lett over dem hvert 10'ende minutt sånn circus, 10 runder tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , sant det du sier der. Men er liksom ikke bare bare å finne felger som du faktisk kan leve med langt frem i tid. Alltid sånn finner du noe , å du er fornøyd så dukker det opp ett eller annet anna som kanskje ville sett bedre ut osv. Så dette må jeg sette meg nøye å sjekke opp i. Er enig med deg at det ser kanskje litt jalla ut med frontrute streameren, men var bare noe jeg fikk med når jeg tok vinduene forran. Planen var at det skal av igjen , men har ikke kommet så langt :P

BBS LM ser ut som de er laget for E90/91/92/93 etter min mening. Kler disse bilene meget godt. Men samtidig er disse felgene alle veiene du snur hodet. LM på din, ville jeg hatt sølv eller gun metal. Men passer med gull og mye annet også, for de som liker det.

Personlig synes jeg (hvit,rød og sort) E91 er knall med senk og BBS LM-r, med gun metal senter :)

Zitoene i sølv synes jeg fort ser litt kjedelig ut, med mindre de er heftig konkav og brede i 20" på E60.

På E90 og de, synes jeg 19" og senk er midt i blinken.

Ja de er vell kanskje det. Jeg er så utrolig i tvil , men LM blir det nok ikke pga vil ha noe ikke alle har :) Zitoene synes jeg er utrolig fete, men VMR V710 er hakke kvassere. Men blir enten konkave felger eller så blir det kant. Så noen Iforged felger her inne , men med min flaks så var jo så klart de solgt, de ville nok kledd bilen bra tror jeg, men finner ingen som leverer her på sørlandet...

Enig :) Dog er hjulhusene til E9X ganske store, så det kommer litt an på stilen. Med rikelig senk er nok 19" fint, men med moderat senk, så kunne nok 20" sett fra ut også!

Nå kjører du på med masse riktige mods (sett bort fra den sotinga i frontruta etter min mening), så nå må du finne deg noen felger som ikke "alle" har.;) Halvparten av norges E9x´er har jo Zito wp 111 eller LM-reps. Google litt, se på forskjellige utenlandske forum, se om det er noe du liker som det er få av i Norge :) Er et hav av felger og velge i, både som selges i Norge, men som man også kan skaffe til en OK penge i utlandet.:)

EDIT: Her finnes en del alternativer. Synes den som kom opp som forsidebilde var pen :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... hQuery=bmw

Det er jeg å usikker på , burde jeg gå for 19" eller 20" , er litt redd om jeg velger 20" at det kommer til å bli litt "overkill" ?

Som jeg nevner over her , så skal streameren bort da jeg fikk den med når de tok vinduene forran på bilen :) Skal ta meg tid en dag og leite grundig gjennom på nette. De felgene du linket til må jeg si så bra ut, skal som sakt ta grundigere research når jeg får tid til dette da jeg omtrent ikke har tid til å sitte på dataen.

På budsjett liker jeg veldig godt Vertini Concave, men samboeren sa nei. Haha. Vet ikke hvor mange som kjører rundt på disse, men det er vel en del?

[ Bilde ]

Har kikket på de felgene der å må si de er rimelig lekre ! Men jeg personelig liker ikke gunmetal farge på svart bil. Blir liksom veldig kjedelig farge :( Må finne noe sprekt noe !

KOmpis har Vertini concave på sin e90, synes de ser bra ut :D

Kan du ordne BILDE? :)

Ble meget bra med senk og ny eksos! Facelift E90 og E91 er skikkelig pene..

Som andre nevner her oppe så er LeMans og WP111 veldig mange som har i Norge. Men hvis du er fornøyd med LeMans så er det jo bare å kjøpe!

Et annet merke jeg kan anbefale er VMR. Har god erfaring med de og de har gode priser.

http://velocitymotoring.com/wheels.html

Kan gi deg en mailadresse du kan kontakte de på hvis du finner noen du har lyst på. ;)

Veldig fornøyd selv Frode D:) Mangler bare noe feite sko nå så tror jeg at jeg er fornøyd ! :) Jeg har sjekket med de på VMR , ikke dyre, men frakten kom på omtrent det samme som felgene , så mulig å finne ut noe der , eller finne noen andre som frakter kanskje ? Gi meg mail så kan jeg ta å sende en igjen ! Må få tak i noe felger snart ihvertfall , snart vinter igjen !

Er veldig sugen på å bytte ut skiltplatene! Noen som har tips til hva jeg kan ha?

Jeg syntes helt svarte er finest, tok bare å pussa lett på mine med sandpapir, renset med rødsprit og lakket med svart Biltema hobbylakk. Vips, helt svarte skiltplater og ser strøkent ut. For best resultat er det sikkert lurt å legge mange tynne lag, hvertfall det jeg gjorde og det ble pent. Spraya lett over dem hvert 10'ende minutt sånn circus, 10 runder tenker jeg.

Kanskje jeg skal prøve dette ! Takk for tipset !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...