Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Må bare si... Fy faen så mye felger gjør med en bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Fete felger å fin bil;) Synd du har en buttttttplugggg av en girknob;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Væææærst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Det ble nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Flotte felger, så fælt ut som Work Meister... Hva heter dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Fete felger å fin bil;) Synd du har en buttttttplugggg av en girknob;D Ja fy faen!!! Hater den!!! Kjøpte BMW performance kule til M3n å da ble den mye lavere men finns ikke til denne men må nok kjøpe shortshift hehe helt jævlig stygt, pluss at det er helt jævlig å gire med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Flotte felger, så fælt ut som Work Meister... Hva heter dem? Varrstoen ES6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Ble jo bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Nyyydelig! Sei ifra korleis det blir går ang. subbing og slikt når du har fått kjørt litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Ble meget bra dette! Eneste som plagde meg skikkelig var girspaken, men ser heldigvis du også irriterer deg over den og at den forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Ble jo bra dette Ja men skulle nok hatt 25mm forran som du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Ble meget bra dette! Eneste som plagde meg skikkelig var girspaken, men ser heldigvis du også irriterer deg over den og at den forsvinner Ja gjett om!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 På min M5 byttet jeg til "ZHP Gear knob" (google it) og det funket fjell. Det ble en helt annen bil innvendig og girings-messig. Anbefales. Tøff M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 På min M5 byttet jeg til "ZHP Gear knob" (google it) og det funket fjell.Det ble en helt annen bil innvendig og girings-messig. Anbefales. Tøff M5! I will Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Rått dette blir perfekt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå