Simennzz Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=853135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Lekker bil, BMW fører designtradisjonen videre med lekre couper basert på 3-serien Akkurat navnet 4-serien er jeg litt usikker på, særlig når de kommer til M modellen som nå lå hete M4 M3 låter liksom så mye bedre og har lange tradisjoner, M4 høres bare ut som en motorvei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Lekker bil, BMW fører designtradisjonen videre med lekre couper basert på 3-serien Akkurat navnet 4-serien er jeg litt usikker på, særlig når de kommer til M modellen som nå lå hete M4 M3 låter liksom så mye bedre og har lange tradisjoner, M4 høres bare ut som en motorvei... Ting utvikler seg. Eneste grunnen til at M3 høres bedre ut er fordi vi er vandt til navnet. M4'n blir nok vanvittig rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hvordan har de tenkt nå? Blir 4 serien en 2dørsvariant av 3 serien? Så det kommer ikke feks f32 og f33 3 serie? Eller skal dette bli en helt egen serie biler? Kanskje dumt spørsmål men har ikke lest fryktelig mye om 4 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Ting utvikler seg. Eneste grunnen til at M3 høres bedre ut er fordi vi er vandt til navnet. M4'n blir nok vanvittig rå. Ting utvikler seg ja, men ikke alltid i ønsket retning dessverre For meg så blir det litt feil at coupen kommer til å hete M4 og når/hvis F30 kommer som M så blir denne hetende M3. M3 er jo kjent som en to dørs Coupe selv om den bar kommet som 4 dørs også Men om den blir rå er det ingen tvil om, selv om de har fått ned til sekser så tror jeg nok ytelsene og prestasjonene overgår det meste som finnes av konkurrenter i klassen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Same shit new wrapping... 3-serie eller 4-serie... who cares så lenge vi i realiteten snakker om en M3 med to dører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Synes de har bomma litt på designet jeg, men det sa jeg vel med både F10 og F30 før jeg så de i virkeligheten.. Biler har en tendens til å se langt bedre ut i virkeligheten. En ting som jeg ikke skjønner er den fantastisk stygge haifinne antennen... Den ser direkte malplassert ut.. Min 94 E36 318 hadde ikke synlig antenne.. skulle tro de kunne klart seg uten 9 år etterpå også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Greia med den haifinna skulle vel egentelig være for biler med Navi, son en salgs naviantenne. Men så kom E60/61 med denne på alle bilene, selv uten Navi og så sklei det ut En detalj jeg synes er malplassert på 4 serien er luftintakene på framskjermene, det blir for nye Nissan for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Jeg er enig med deg når det gjelder luftslissene (fake or not luftuttak tror jeg de er). I mine øyne ser disse ut som stylingeffekter man nettopp finner på billige biler og jeg synes derfor ikke at BMW skal rote med den slags. På den annen side er slike effekter (typisk fake) på moten nå. Den nye Range Roveren har bl.a slike på panseret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Dette skal i følge de som har sett den være en fantastisk bil. Med tanke på de luftslissene så var jeg enig, nå har jeg blitt vant til de. Det er faktisk ikke bare design. I frontfangeren så er det luftstyring som fører luften til hjulbrønnen foran. Denne luften forlater hjulbrønnen via slissen. Akkurat den detaljen gjør at bilen har ett gram mindre CO2. Med andre ord litt billigere bil for de som kjøper. En liten detalj, men mange av disse detaljene utgjør en del etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Hvordan har de tenkt nå? Blir 4 serien en 2dørsvariant av 3 serien? Så det kommer ikke feks f32 og f33 3 serie? Eller skal dette bli en helt egen serie biler? Kanskje dumt spørsmål men har ikke lest fryktelig mye om 4 serien 4-serie coupèen heter F32, og cabrioleten skal hete F33. Syns forsåvidt denne bilen så veldig bra ut, men syns baken så litt kjedelig ut, virket som om det manglet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Mer interessant info, forskjellige farger på M-Sport pakken http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=854181 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Dette skal i følge de som har sett den være en fantastisk bil. Med tanke på de luftslissene så var jeg enig, nå har jeg blitt vant til de. Det er faktisk ikke bare design. I frontfangeren så er det luftstyring som fører luften til hjulbrønnen foran. Denne luften forlater hjulbrønnen via slissen. Akkurat den detaljen gjør at bilen har ett gram mindre CO2. Med andre ord litt billigere bil for de som kjøper. En liten detalj, men mange av disse detaljene utgjør en del etterhvert! Fete detaljer Regner med at Oslo drukner i disse etterhvert. E92ene er det ikke mangel på hvertfall! Og jeg håper faktisk at de kun blir solgt med tilstrekkelig motorisering, de E92 320i-ene er forferdelig daffe til å være moderne sportskupéer... Man kjøper jo disse pga sportslighet (eller, hvem prøver jeg å lure, 90% kjøpes sikkert pga status...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=854495 F32 vs F30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Same shit new wrapping... 3-serie eller 4-serie... who cares så lenge vi i realiteten snakker om en M3 med to dører... Riv av m4 emblemet bak, og lim på et m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå