Gå til innhold

Introducing the first ever 4-Series !


Simennzz
 Share

Anbefalte innlegg

Lekker bil, BMW fører designtradisjonen videre med lekre couper basert på 3-serien :) Akkurat navnet 4-serien er jeg litt usikker på, særlig når de kommer til M modellen som nå lå hete M4 :? M3 låter liksom så mye bedre og har lange tradisjoner, M4 høres bare ut som en motorvei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil, BMW fører designtradisjonen videre med lekre couper basert på 3-serien :) Akkurat navnet 4-serien er jeg litt usikker på, særlig når de kommer til M modellen som nå lå hete M4 :? M3 låter liksom så mye bedre og har lange tradisjoner, M4 høres bare ut som en motorvei...

Ting utvikler seg. Eneste grunnen til at M3 høres bedre ut er fordi vi er vandt til navnet. M4'n blir nok vanvittig rå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har de tenkt nå?

Blir 4 serien en 2dørsvariant av 3 serien? Så det kommer ikke feks f32 og f33 3 serie?

Eller skal dette bli en helt egen serie biler?

Kanskje dumt spørsmål men har ikke lest fryktelig mye om 4 serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting utvikler seg. Eneste grunnen til at M3 høres bedre ut er fordi vi er vandt til navnet. M4'n blir nok vanvittig rå.

Ting utvikler seg ja, men ikke alltid i ønsket retning dessverre :? For meg så blir det litt feil at coupen kommer til å hete M4 og når/hvis F30 kommer som M så blir denne hetende M3. M3 er jo kjent som en to dørs Coupe selv om den bar kommet som 4 dørs også

Men om den blir rå er det ingen tvil om, selv om de har fått ned til sekser så tror jeg nok ytelsene og prestasjonene overgår det meste som finnes av konkurrenter i klassen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de har bomma litt på designet jeg, men det sa jeg vel med både F10 og F30 før jeg så de i virkeligheten.. Biler har en tendens til å se langt bedre ut i virkeligheten.

En ting som jeg ikke skjønner er den fantastisk stygge haifinne antennen... Den ser direkte malplassert ut.. Min 94 E36 318 hadde ikke synlig antenne.. skulle tro de kunne klart seg uten 9 år etterpå også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med den haifinna skulle vel egentelig være for biler med Navi, son en salgs naviantenne. Men så kom E60/61 med denne på alle bilene, selv uten Navi og så sklei det ut :wink:

En detalj jeg synes er malplassert på 4 serien er luftintakene på framskjermene, det blir for nye Nissan for meg... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg når det gjelder luftslissene (fake or not luftuttak tror jeg de er). I mine øyne ser disse ut som stylingeffekter man nettopp finner på billige biler og jeg synes derfor ikke at BMW skal rote med den slags. På den annen side er slike effekter (typisk fake) på moten nå. Den nye Range Roveren har bl.a slike på panseret... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal i følge de som har sett den være en fantastisk bil. Med tanke på de luftslissene så var jeg enig, nå har jeg blitt vant til de.

Det er faktisk ikke bare design. I frontfangeren så er det luftstyring som fører luften til hjulbrønnen foran. Denne luften forlater hjulbrønnen via slissen. Akkurat den detaljen gjør at bilen har ett gram mindre CO2. Med andre ord litt billigere bil for de som kjøper. En liten detalj, men mange av disse detaljene utgjør en del etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har de tenkt nå?

Blir 4 serien en 2dørsvariant av 3 serien? Så det kommer ikke feks f32 og f33 3 serie?

Eller skal dette bli en helt egen serie biler?

Kanskje dumt spørsmål men har ikke lest fryktelig mye om 4 serien

4-serie coupèen heter F32, og cabrioleten skal hete F33.

Syns forsåvidt denne bilen så veldig bra ut, men syns baken så litt kjedelig ut, virket som om det manglet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal i følge de som har sett den være en fantastisk bil. Med tanke på de luftslissene så var jeg enig, nå har jeg blitt vant til de.

Det er faktisk ikke bare design. I frontfangeren så er det luftstyring som fører luften til hjulbrønnen foran. Denne luften forlater hjulbrønnen via slissen. Akkurat den detaljen gjør at bilen har ett gram mindre CO2. Med andre ord litt billigere bil for de som kjøper. En liten detalj, men mange av disse detaljene utgjør en del etterhvert!

Fete detaljer :applause:

Regner med at Oslo drukner i disse etterhvert. E92ene er det ikke mangel på hvertfall! Og jeg håper faktisk at de kun blir solgt med tilstrekkelig motorisering, de E92 320i-ene er forferdelig daffe til å være moderne sportskupéer... Man kjøper jo disse pga sportslighet (eller, hvem prøver jeg å lure, 90% kjøpes sikkert pga status...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...