wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Daaaa fortsetter man Jeg legger ikke ut bildene fra alle de fete festene vi var på...Ikke sikkert alle vil dele sine beste øyeblikk på byen her Dagen etter var det oppmøte på startline kl 0730... Dette droppa jeg ufrivillig..helt til kjexxx ringte og vekket meg 09...da var det å dusje skifte og komme seg kjapt ned til bilen og få den ned til startområdet..så en gåtur på 10min til "kontoret" for modball for å registrere at man var ankommet og at bilen var plassert på riktig sted.. kl 1230 var det samling på DSTRKT utestedet med alle deltakerne der de snakket tull og tøys...men også advarte mot høy fart siden eventet var godt kjent av politiet i europa, og at de ventet på oss bak ett hvert veiskilt De sa også at sveits hadde meldt ifra at alle biler som kjørte over 150 ville bli beslaglagt på stedet uten noe form for diskusjon, og bli holdt av politiet i minimum 4mnd... De ropte opp landene lagene var fra..Nordmenna lagde mest bråk Deretter bar det ned til startline for å gjøre klar bilene og få med seg litt god stemning før kickoff Her var det god steming..folk var i godt humør, fint vær, høy musikk og mye rusing av motor (noen av bildene er tatt fra Adrian850 sitt album på facebook) F01 bak meg hadde en litt kaksete eier..Han kræsjet sin 2011 skyline to dager før avreise..så han gikk og kjøpte seg en sjuer..bare for å kjøre rallyet... Bilen til Kjexxx på forumet! Den Voyagern der ble kjørt av en svensk gjeng..de kom aldri lenger enn til milano med bilen..der døde den..og ble solgt for 20kr til en norsk deltager kl 09 på vorspiel på en p-plass i venezia... Disse to lamboene ble beslaglagt i franrike..men eierne betale (etter det jeg har hørt) 13000euro i bøter og fikk dem tilbake...De ble målt i 250++...og stakk av fra politiet.. Adrian sin 850! Syk sjåfør as! Svensken brukte flere år på å pusse opp denne...og kræsjet den Denne m5 brøt også sammen på veien! Ja det er ekte gress på spoilern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Den gamle passaten på bildet var faktisk den raskeste på turen..grisa alt fra skyliner til lamboer!!! jupp...5liters vodkaflaske.. Den store Ford Raptoren lenger opp her var amerikanskregga... Gærne texasfolk som shippa den over til england for å joine rallyet! de fikk den utlevert av tollen kl 11 og start var kl 13... så ja..de var gærne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Deretter startet vi rallyet...og allerede ved start kjørte jeg til venstre..istedet for rett frem... så var litt morro....og flaut... ANyway.. møtte Adrian sin 850 på vei da vi ikke visste helt hvor vi skulle... så holdt følge med han ned til Dover! Litt bompenger har man alltid tid til å betale... Etter en del..pen kjøring... så endte vi opp på kaia i Dover... Sykt stor havn... da mener jeg virkelig ENORM! Rakk aldri ta bilder da vi var opptatte med å filme og se oss omkring...Her var alle modballbilene plassert for å ta ferge over til Calais i Frankrike... Stemningen var høy, musikken høy og vinden enda høyere Tre brødre på tur Deretter var det inn på ferja..tid for litt mat drikke og...avslapping Etter to timer med båting...så var vi endelig fremme i frankrike, calais... Ved ankomst så ventet politiet...MYE politi...all over... og de stirra stygt på oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Resten tar vi etterhvert.... nå skal jeg sove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Herlig oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Herlig at mennesker med penger også har humor! Herlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Her er enda en video. Ser ut som JulianV og Wicky på 7:08+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Dette så bare sinnssykt fett ut. Skal helt klart bli med på noe slikt en gang, kostet dette kun rundt 15000kr? Så en svart E-klasse med felgene du hadde på c-klassen her på Erik Andersen Helsfyr i dag, din den og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Ser helt rått ut! Kunne tenke meg å vert med på dette neste år Den rosa Skylinen er vel også norsk, kjører rundt her i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Ser helt rått ut! Kunne tenke meg å vert med på dette neste år Den rosa Skylinen er vel også norsk, kjører rundt her i Stavanger. Ja han jobber vel på dekk1 eller no på forus? Lættis kar som tar en burnout "hvorsomhelst" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Dette så bare sinnssykt fett ut. Skal helt klart bli med på noe slikt en gang, kostet dette kun rundt 15000kr? Så en svart E-klasse med felgene du hadde på c-klassen her på Erik Andersen Helsfyr i dag, din den og eller? Ja er dessvere min ja... C-klassen skal selges så den har blitt original igjen... Men e-klassen står på ErikArnesen ja med ødelagt motor...yeey... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Herlig at mennesker med penger også har humor! Herlige bilder. Ja faktisk...ble overrasket... de fleste på den turen med penger var faktisk dritlættis uten å flashe penger! Men han med rollsen var...ekkel... rett og slett...Men med så mye penger som han hadde så forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Enormt! Ser så sinnssykt fett ut det der! Venter spendt på neste update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Ser ut som Svenskene er langt mer delaktige i slike arrangementer enn Nordmenn, vi har jo pengene men mangler litt selvsikkerheten ser det ut som Den janteloven er jaggu seigliva Jeg hadde deltatt på flekken om jeg hadde bil og penger til å gå bananas med F10 M5 helfoliert i det Norske flagget og med vikinghjelm på hode, skulle vært så harry som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Trenger jo ikke ha det for å delta da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå