316 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Hva skjedde med gamle Merca? Ble ordentlig grom den der, mangler noen seriøse felger da men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 S klassen fikk kreft... og kollapsa... airmaticen gikk til helvete...abs sensor døde..servo døde...masse drit... og det rett etter at vi fikk den tilbake fra rustfjerning og lakk... Yeey! Blir ingne dyre oz felger (siden jeg er fattig!) så blir de kromfelga som står bak på bildene, men lakkert i knall Orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Må nesten følge med her. God tur, heldige faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Her skal jeg følge med og velkommen tilbake! Hehehe Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Velkommen tilbake? PØH! jeg var aldri borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Velkommen tilbake? PØH! jeg var aldri borte.... Hehe, nei du var vell ikke det Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Kult med modball da Men trodde ikke du var typen til stickerbombinga? Men det ble jo tøft samen med modballdekalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Nei jeg er nok ikke typen til det...Men måtte ha noe som skilte seg ut og vekket noe oppmerksomhet på en ellers standard kjip bestefar bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Merca vart jo drittøff med litt stickers! Tenker det blir en råå tur, dere får ha lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Denne tråden er da en samletråd for alle bimmersbrukere som er med på modball2013. (de kan selv legge inn info her) Det er også mange bimmere og en Audi og en merce med her... Blir mange bilder av alle bilene (og kanskje medlemmene?) utover de neste to ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Da får man følge med igjen da lykke til med klargjøringen til i morgen wicky! ser frem til å se masse bilder, så kanskje jeg slenger meg med på tur til nesteår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Blir ingen tur neste år...da er Inaya over 1 år og merker at pappa er borte...allerede såååå dårlig samvittighet for at jeg blir borte i en uke fra henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 keen på å få til neste år jeg å, digger konseptet! får prøve å følge med på gjengen her fra bimmers som skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Dette blir nice, må kose dere masse og holde oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå