Haukefer Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Han der fekk mye pes for den fargen i den der byttebil gruppa på face er vel heldigvis plastidip? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Hehe er foliert. Forøvrig en bil jeg aldri hadde vurdert å kjøpe blir raukjørt noe vilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Den er plastidippet. Felgene er også plastidippet rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Han og dama kjører sammen med oss.og tre andre biler! Idag har vi kjørt til Milano, og hatt en rå tur over alpene! Fire.biler har.blitt beslaglagt for alltid (blir solgt på auksjon) og flere har fått mange tusen euro i bøter! Jeg har fått ny toppfartrekord på lil-merca ned fra alpene.. og var heldig nok til å ikke bli tatt av politiet..selv om fotoboksen knipsa 3 ganger... politiet har fotfulgt nesten alle biler idag.. men dey har gått fort idag..meget fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Og imorgen bærer det fra Milano til Stelviopasset med 7 andre superbiler (lambo ferrari ktm etc) og deretter videre til Venezia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Etter det som har kommet, føler jeg at det er mer idioter som legger ut på det her en det er bilentusiaster. Biler som blir konfiskert osv , Mange tusen euro i bot for grisekjøring, du skriver at du selv hadde 244 i 60 sone.. Men Alt det andre som er bra har kanskje ikke kommet ut ?! Uansett det er min oppfatning til nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Samme tenker jeg Edit: Må flire litt når jeg tenker på da Lennyzcoupe spurte om jeg skulle være med på dette. Det er ikke noe kappløp på noen som helst måte... Det er bare en samling av 180 bilentusiaster som kjører gjennom Europa, med en liten fest i hver by. (valgfritt såklart) du risikerer vel like mye med banekjøring... Det kan ikke sammenlignes med bullrun foreksempel, hvor det er førstemann fram som teller. Dette er hva du gjør det til, og for meg er det en ferie med bil i fokus. slik jeg liker det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 skal ikke så alt for mange til for å dra ned inntrykket. er alltid noen med mer penger enn forstand tipper flesteparten ikke kjører så helt steingale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Du hører jo ikke om de som kjører pent heller da. Selv om ikke det er et kappløp er det alltid noen som skal gasse på når de har spreke biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Tommy Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 En del gallmannskjøring er det her ja, og det vil det jo alltid være når man samler mye biler med stor motor. Men sånn generelt sett så er det grei kjøring på de aller aller fleste Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Syns det her begynner å ligne en skrytetråd om å kjøre mest gris. 244 i den merca er ikke kult med tanke på hvor lang tid den bruker til den farten med full bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Syns det her begynner å ligne en skrytetråd om å kjøre mest gris. 244 i den merca er ikke kult med tanke på hvor lang tid den bruker til den farten med full bil +1 Det er langt mer "forsvarlig" å dra en superbil opp i 244km/t og sakke ned igjen iløpet av sekunder enn å sitte med klampen i bånn i en evighet for å oppnå samme hastighet med en personbil. Men 244km/t i en 60 sone?? Nå vet ikke jeg hvordan landskapet er på stedet dere gjorde det men siden det var 60 sone går jeg ut ifra at det ikke var på åpne fine veier utenfor bebyggelse, galskap med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Jeg tipper skrivefeil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Ja, tanken har streifet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 faen så negative folk er?! Bilen med chip går ganske greit, så har ingen problemer med å komme opp i den hastigheten. Om det er lovlig eller ikke gir jeg litt faen i Må holde følge når ferrarier og lamboer gir bånn gass og man ikke vet hvilken vei man skal ta videre! Synes dere som synes denne tråden er "negativ skrytetråd" kan heller lese en annen blogg her på forumet. Det er vel mer deres greie! Så kan de som liker slikt fortsette å lese og kommentere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå