316 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Er dessverre ikke enig med deg. Synes det er feil attitude å kjøre i 244 km/t i 60-sone. Har aldri bedrevet sånn galskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 ja jeg sa jo at jeg ikke forsvarte det, men at resten av turen hørtes bra ut. og at folk ikke skal henge seg i 2 sider av tråden om den saken og heller fokusere på resten av turen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Men det er jo ikke så mye fornuftig i denne tråden da, ikke noe særlig med bilder eller noen ting Er jo bare en tom tulletråd med fjas og bajas prat fra trådstarter, da har det lett for å bli prat om andre ting slik som nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 hmm, sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 [ Bilde ] hva var greia.med å legge ut det bildet? si ifra den dagen du ser halvparten så bra ut. jækla taper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Lite updates.da jeg faktisk brukte tiden på å nyte turen istedet for å kverulere eventuelle farts overtredelser. herregud for en gjeng med tapere det er på bimmers. Om dere ikke liker denne tråden, hold dere unna. Neste spm klager på fart blir rapportert og utestengt fra denne tråden. Det blir ordentlige oppdateringer når vi er hjemme igjen på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 hva som var greia med å legge ut det bildet må du nesten spørre deg selv om. Kaller du meg taper?fordi jeg kopierer bildet du selv la uta? Forøvrig burde du roe språkbruken din litt. Det er ingen som liker den tonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Men regner med de fleste er misunnelige på oss som har penger til å dra på en slik tur og nyte livet og gi litt faen og betale bøtene villig på stedet mens dere må fortsette å gnikke på de fake bbs felga deres med biltema shampo og ta en wiener i lompe for en 10er på statoil på vei hjem! Det er det sløveste jeg noen gang har lest på bimmers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 herregud for en gjeng med tapere det er på bimmers. . hvorfor henger du her da, du har jo ikke bmw? anyhow, skulle gjerne vært med på en slik tur selv, men er det ikke veldig slitsomt å kjøre hele dagen og feste hele natta? gleder meg til å se oppdateringer når dere er hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Ja er ganske slitsomt...men verdt det! så.mange opplevelser inntrykk på en uke.. masse forskjellige plasser og utrolig mange nye folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerblekk Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Kul tråd! Men nå ble jeg litt sulten, håper statoil har mere pølse igjen! Jiiiiipiiiiii!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 [ Bilde ] hva var greia.med å legge ut det bildet? si ifra den dagen du ser halvparten så bra ut. jækla taper. eeehh...det var jo du som la ut det bildet først i første post Hva med å heller starte tråden etter dere kommer hjem, så slipper man mange sider med svada som gjør at leserne mister interessen før de kommer til det tråden virkelig handler om Kun ett vennligsinnet råd fra en taper, trøster meg dog med at jeg iallfall har BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Enig i den, men nå ble tråden laget og den er her...da får folk slutte å skrive tull her! Bra du er glad i din chippa treer! Jeg er glad i min modifiserte merce Ligger på hotell i praha nå..orket ikke kjøre 20timer hjem etter såå lang uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Sov nå, lad opp batteriene og sett den på cruise hjem med chill musikk og snacks og mat i bilen og på veien, så er du hjemme in no time ! Hjem til kjære kone og datter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Gleder meg til bildene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå