Henrik... Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Har noen fete av din kaeiko råeste bilen på banen igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Ingen som har bilde/film av M3`n min ? daytona violet med JAAS Performance på panseret ? GOPRO er et must og ha i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Dirty, thorbis og matsern: jeg hsr masse av deres biler. Må bare komme meg hjem og få gått igjennom de først blir fort noen med 5 bilder i sekundet gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Ingen som har bilde/film av M3`n min ? daytona violet med JAAS Performance på panseret ? GOPRO er et must og ha i bilen hadde det men ble ikke så bra, var første gang på bane med den bilen, og første gangen på rudskogen også ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Ingen som har bilde/film av M3`n min ? daytona violet med JAAS Performance på panseret ? GOPRO er et must og ha i bilen Man får jo ikke bilder og film AV bilen sin med gopro i bilen man ser alle andre har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Henger meg på bildetigging, blå e46 diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Rød E46 med sorte hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Noen bilder jeg hadde av div biler, fikk ikke tatt så mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Jeg tok bilde av min egen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 hva målte du i desibel under teknisk? Hver gang du kjørte forbi meg på langstrekka så sa jeg: Der kjører jagerflyet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Jeg tok bilde av min egen bil! [ Bilde ] Plangnom og hagenisse, jaja du har fantasifulle nick's! Tøft bilde, må ha vært vanskelig å ta så bra bilde mens man kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 83 på 5000rpm Bråker den mye ute på banen? hagenisse var opptatt på gmail/google, så da ble det plengnom. Er jo samme greia. Utrolig hva man får til med fjernkontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Seriøst?? Min 323 har jo 83 på 4000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Min var oppe i 95db, høyeste måling de hadde hatt frem t.o.m meg sa han duden Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 83 på 5000rpm Bråker den mye ute på banen?hagenisse var opptatt på gmail/google, så da ble det plengnom. Er jo samme greia. Utrolig hva man får til med fjernkontroll! oh yes, din hadde høy pervers godlyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå