Gå til innhold

E30Meet Bildetråd Den offisielle E30Meet video #2 s19!!!

Share

Anbefalte innlegg

Jøss. Greit at den låter litt spesielt, men trodde den var ganske stille. Er jeg forsiktig i støymålingen og gir gass sakte opp til 4000, så får jeg som regel under 80. Bråker mer foran enn bak.

Lagt merke til at lyden forbi pitlane forsterkes av veggen der eller noe, for det blir mye kraftigere enn andre steder på banen. Selv ned mot angsten hvor farten er ganske lik er det mye mindre lyd av bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dirty, thorbis og matsern: jeg hsr masse av deres biler. Må bare komme meg hjem og få gått igjennom de først ;) blir fort noen med 5 bilder i sekundet ;)

Nais :) håper du har fra utover dagen når det var tørt? :D

har fra klokka 11 og utover til 7 ca så har når det var tørt ja :) har også noen filmer som jeg filma innimellom.. de er nok ikke så bra da jeg aldri har filma med et speilreflekskamera før men er da noe ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen fanga noe film av min, litt spent på innsugslyden.

Enormt rå lyd i den! Jeg satt oppe på vollen i siste svingen før langstrekka under dragracet og to heat etter det, så jeg fikk med meg lyden bakfra ned hele langstrekket! ;) Fantastisk motorlyd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skuffe deg tzunami, 104 db og kjørenekt her, og det under programering av bilen.hadde ikke full blås en gang. Måling ved racecontrollen på langsiden er helt fjærnt pga ekko,men baneansvarlig vil helst ha kortest vei inn til kaffetrakteren og go stolen :D:D

Haha :P regnet ikke med at jeg var den høyeste totalt nei ;) men den e30'n din er jo ganske ekstrem da! :P

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...